Kiitos Siitä puuttuu vielä värit ja sitä jatketaan ihan kämmenselkään astiAlkuperäinen kirjoittaja vieras";29104157]Freiya onko nuo sun omat hiukset?[/QUOTE] No ei ne keneltäkään lainassakaan ole. [quote="demdem: Näytä alkuperäinen viestiFreiya, upea tatska!!
Kiitos :snotty: Oon kyllä kuullut ton joskus aikaisemminkinFreiya muistuttaa hiukan A. Jolieta. Kaunis kuva!
Kiitos :heart:Voi mikä tukka! Ihana.
Tarkotin tietysti sitä, että onko peruukki.No ei ne keneltäkään lainassakaan ole.
What a lady! Hei saisinko sun blogin osoitteen, vaikka yksärillä jos et julkisesti tahdo pistää? Joskus sen tänne linkitit ja tykkäsin siitä paljon, mutta unohdin liittyä lukijaksi ja nyt en kuollaksenikaan muista sitä nimeä, että voisin Googlettaa
Arvelinkin, kun noi jättitassut. Vau mulla haaveissa. Ovat vaan niin hirmu kalliita.Sulo on tanskandoggi Tällä hetkellä 19vk ja ehkä hieman isompi, kuin tuota kuvaa ottaessa
Kuka lienee pulla?Ihan yhtä pulla olet edelleen.
Blackdaalia taisi poistaa kuvansa.. kehui laiharillaan siinäKuka lienee pulla?
Hih, kiitosWhat a lady! Hei saisinko sun blogin osoitteen, vaikka yksärillä jos et julkisesti tahdo pistää? Joskus sen tänne linkitit ja tykkäsin siitä paljon, mutta unohdin liittyä lukijaksi ja nyt en kuollaksenikaan muista sitä nimeä, että voisin Googlettaa
Tuli, kiitos!Hih, kiitos
Laitoin sulle yksäriä, mahtoikohan tulla perille
Joo näitä onkin monta riviä, tämä on se punavalkoinen.Tuli, kiitos!
Ja Pin, sun vanhan nimimerkin tunnisti suunnilleen ensimmäisestä viestistä asti Oon meinannukkin kysyä, mutta onneks pistit kuvan ni ei tarvi
Ja samoissa taloissa mitä ilmeisimmin olen asunut, ainakin eteisalue ja ovi on samanlainen
[URL="http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2292941-minne-osa-rekkautuneista-palstalaisista-kadonnu/[/URL]Tuli, kiitos!
Ja Pin, sun vanhan nimimerkin tunnisti suunnilleen ensimmäisestä viestistä asti Oon meinannukkin kysyä, mutta onneks pistit kuvan ni ei tarvi
Ja samoissa taloissa mitä ilmeisimmin olen asunut, ainakin eteisalue ja ovi on samanlainen