Mies ei antanut tuoda ja kyllähän se varisisi... antaa kuusten kasvaa rauhassa jouluun asti :xmas: Pihapuut voisi kohta tosin jo koristella :xmas:ja varmaan kuusikin tuodaan jo sisään sulamaan ensi viikolla
Ja kesällähän ne menee puutarhatonttuinaAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29105585:Muutama tonttu siellä-täällä keikkuu ympäri vuoden. Kun ei niitä ole kukaan halunnut ostaakaan. *tonttujen muori*
Joo, ehkä ne onkin sellaisia monitoimitonttuja.Ja kesällähän ne menee puutarhatonttuina
Siitä tulee varmasti ihanaa koristella uutta kotia joulua odottamaan :xmas: Ei joulukoristeiden laitto tarkoita sitä, että joulu olisi jo tullut. Vaan joulun odotusta1. Joulukuuta on koristelupäiväksi varattu minun mielessäni, mutta koska sormet syyhyten olen tällä viikolla jo joulukuvastoja ihaillut luulen, että jotain tulee jo marraskuussa esille innolla odottelen, että pääsen niitä laittamaan, pää pursuaa ideoita! <3 vielä kun ollaam juuri muutettu ihan uuteen kotiinkin!
Jaa, kyllä sen yleensä huomaa Mää olen toivottavasti töissä jouluna.Sääliksi käy sinua Miten voit elää vuoden ilman joulua..? Ymmärrätkö ollenkaan sitten, että vuosi on vaihtunut, jos välissä ei ole JOULUA??? :xmas:
Onhan se joulu työpaikallakin :xmas: Asiakkaat iloisia ja joulutunnelmissa!! Minäkin vein jo tonttuja omalle työpisteelleni :xmas: harmi kun kynttilöitä ei saa siellä polttaa.Jaa, kyllä sen yleensä huomaa Mää olen toivottavasti töissä jouluna.