"vieras"
Perhe on hyvin laaja käsite.Tuo on sellainen aihe, joka menee ohi nykyisestä. Hormonihoidot sinällänsä ovat kyseenalaisia, koska siellä on taas se rajoitus asetettu. Adoptio on tässä tilanteessa varmasti parempi. Mutta itse en katsele näitä asioita siltä kantilta, että mikä tuntuu kivalta.
Janin lapsi ei ole tarpeessa. Se on tilattu Janin tarpeeseen. Jani haluaa itselleen lapsen, vaikka ei kykene/halua ryhtyä sellaiseen suhteeseen, jossa se olisi mahdollista. Näin minä asian näen. Lapsi ei ole hedelmä, joka poimitaan kun tulee nälkä.
"Perhe" on mies, nainen ja lapsi(lapset), eikä mitään muovailuvahaa jossa yhden naisen veljen spermaa otetaan jollain pipetillä ja laitetaan toisen naisen sukusoluun.
Onko teille perhe oikeasti vain ihan mitä tahansa? Nakkikastike johon laitetaan suolakurkkua, koska se on makuasia?
Perhe on ryhmä ihmisiä jotka välittävät toisitaan ja rakastavat toisiaan (ei liity seksiin) ja ovat päättäneet asua yhdessä ja jakaa arkensa keskenään. He voivat olla sukua toisillen mutta se ei ole välttämätöntä. Perheessä voi olla lapsia tai sitten ei.
Tämä on minun käsitykseni perheestä.