H
"hilda"
Vieras
On jo kauan aikaa sitten suunniteltu meno enkä ois uskonut että vielä täysimetän. Vauva on nyt 4,5kk.
Ei juo pullosta korviketta enkä saa pumpattua maitoa. Yksi ilta koitettiin antaa maissivelliä lusikalla ja siitä tykkäs. Mä olen siis matkoineen n. 6-7 tuntia poissa kotoa.
Joo, kyllähän se varmaan lusikalla ottaa myös korviketta tai jollain pienellä ruiskulla jos on pakko..
Vai pitäiskö vaan perua?
Ei juo pullosta korviketta enkä saa pumpattua maitoa. Yksi ilta koitettiin antaa maissivelliä lusikalla ja siitä tykkäs. Mä olen siis matkoineen n. 6-7 tuntia poissa kotoa.
Joo, kyllähän se varmaan lusikalla ottaa myös korviketta tai jollain pienellä ruiskulla jos on pakko..
Vai pitäiskö vaan perua?