Harvardin professori: "Monikulttuuri tulee räjähtämään väkivaltaisesti."

• Viestiketjun aloittaja niinpä niin...
  • Ensimmäinen viesti
totuusesiin
[QUOTE="Höh";29100403]Ei pitäisi puhua monikulttuurista, koska kaikki tietää että ongelmana on tasan muslimit, ei esim. nepalilaiset.
Loukkaakohan tämäkin totuus jonkun herkkiä tunteita..Illman?[/QUOTE]

Tässähän se ongelma tulikin pähkinänkuoressa. Ongelma on _tulijoiden_ takapajuiset asenteet ja rasismi valkoisia kohtaan, ja noihin syyllistyvistä islamilaiset ovat suurin ryhmä, vaikka lähtömaista riippuen muitakin on.

"vieras"
[QUOTE="vieras";29100785]Palstamammat ovat paaaljon fiksumpia kuin huippuyliopiston proffa.:D[/QUOTE]

Jos palstapersu erehtyy lukemaan huippuyliopiston proffan tekstejä, jotka ovat vastoin hänen ajatusmaailmaansa, proffa ei ole fiksu ja ainakin edustaa väärää puoluekantaa..

:D

asfgfdbg
[QUOTE="Nanna";29100564]Taas tosi kurjaa yleistystä palstan tapaan. Tosi suvaitsemattomia ihmisiä palsta on tulvillaan ku ainoa erilaisuus mitä suvaitaan on homot. Mamut, lessut ym uskonnot mitkä poikkeaa omasta ajatusmallista on kaikki väärässä ja koetaan uhkaksi. Muslimit somalit ym on tervetulleita mun naapureiksi mutta se minkä mä tässä koen huonoksi on se että semmoiset ihmiset jotka syyllistyvät rikoksiin saavat tänne jäädä tärvelemään myös näiden ahkerien ja ylipäätään tavallisten mamu perheiden mainetta. Tosin Suomessa muutenkin rikollisia paapotaan joten linja pätee myös tässä..[/QUOTE]

Lessut ja muslimit kuten kaikki kiihkouskovaiset viis veisaavat ihmisoikeuksista ja perustaisivat heti teokratian jos voisivat. Joten kannattaa oikeasti miettiä, suvaitako sellaista, joka ei suvaitse sinua ja länsimaisia ihmisoikeuskäsityksiäsi.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
[QUOTE="vieras";29099703]Seuraavan 35 vuoden aikana afrikkalaisten määrä lisääntyy 1.000.000.000: saas nähdä kuinka moni heistä päätyy Eurooppaan...[/QUOTE]

Ja sekin on länkkäreiden vika, kun ei ole annettu luontoäidin tehdä tehtäviään siellä, vaan on pidetty nälänhätää yllä ja pitkitetty ihmisten kärsimystä humanitäärisen avun nimissä.

Monikulttuurin kantamattomuus tuskin tulee kenellekään itsenäiseen ajatteluun kykeneväiselle yllätyksenä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";29100785]Palstamammat ovat paaaljon fiksumpia kuin huippuyliopiston proffa.:D[/QUOTE]

Yliopiston proffalla on somalialaissyntyinen vaimo.. monikulttuurisen perheen perustanut varoittaa monikulttuurisuuden vaaroista, aika koomista :D

"Nimi"
Lessut ja muslimit kuten kaikki kiihkouskovaiset viis veisaavat ihmisoikeuksista ja perustaisivat heti teokratian jos voisivat. Joten kannattaa oikeasti miettiä, suvaitako sellaista, joka ei suvaitse sinua ja länsimaisia ihmisoikeuskäsityksiäsi.
Mä tuun oikeen hyvin toimeen mun työkaverin muslimiperheen kanssa. Heillä on oma uskonto mutta muutoin ovat täysin normaaleja ihmisiä tunteineen. Ne on ne ääri ilmiöt mitkä aiheuttaa ongelmia, ei tavalliset perheet ja ihmiset. Suurin osa uskovaisista on ihan tavallista porukkaa jotka haluavat elää rauhassa eikä perustaa mitään teokratioita. Länsimainen kirkko on ihan yhtälailla rypenyt pedofiiliskandaaleissa, en mä silti halua et mua kukaan sen takia kivittää. Ei kivitä ainakaan muslimityökaverini.

"Nimi"
[QUOTE="Nanna";29100564]Taas tosi kurjaa yleistystä palstan tapaan. Tosi suvaitsemattomia ihmisiä palsta on tulvillaan ku ainoa erilaisuus mitä suvaitaan on homot. Mamut, lessut ym uskonnot mitkä poikkeaa omasta ajatusmallista on kaikki väärässä ja koetaan uhkaksi. Muslimit somalit ym on tervetulleita mun naapureiksi mutta se minkä mä tässä koen huonoksi on se että semmoiset ihmiset jotka syyllistyvät rikoksiin saavat tänne jäädä tärvelemään myös näiden ahkerien ja ylipäätään tavallisten mamu perheiden mainetta. Tosin Suomessa muutenkin rikollisia paapotaan joten linja pätee myös tässä..[/QUOTE]

Peesaan tätä täysin. Rikoksiin syyllistyneille maahanmuuttajille välitön maastakarkoitus, Suomessa on jo omasta takaa näitä auereita, eerikan isejä ja palottelusurmaajia. Tavalliset rauhaa rakastavat ihmiset on sensijaan mun puolesta tervetulleita ja mun mielestä on jopa vaarallista lietsoa noitavainoja jotka voi saada vähemmistöjen edustajat suunniltaan pelosta. He haluavat kasvattaa lapsensa turvassa ja rauhassa ihan niinkuin mekin. Hitlerin ja Stalinin vainot on jo kertaalleen koettu, ei anneta verisen historian toistaa itseään.

"vieras"
[QUOTE="Nimi";29101385]Peesaan tätä täysin. Rikoksiin syyllistyneille maahanmuuttajille välitön maastakarkoitus, Suomessa on jo omasta takaa näitä auereita, eerikan isejä ja palottelusurmaajia. Tavalliset rauhaa rakastavat ihmiset on sensijaan mun puolesta tervetulleita ja mun mielestä on jopa vaarallista lietsoa noitavainoja jotka voi saada vähemmistöjen edustajat suunniltaan pelosta. He haluavat kasvattaa lapsensa turvassa ja rauhassa ihan niinkuin mekin. Hitlerin ja Stalinin vainot on jo kertaalleen koettu, ei anneta verisen historian toistaa itseään.[/QUOTE]

Miksi Suomi ei karkoita rikollisia maahanmuuttajia vaikka laki antaa siihen mahdollisuuden? Tästä kykenemättömyydestä kärsivät eniten kunnolliset maahanmuuttajat.

"vieras"
[QUOTE="vieras";29101331]Yliopiston proffalla on somalialaissyntyinen vaimo.. monikulttuurisen perheen perustanut varoittaa monikulttuurisuuden vaaroista, aika koomista :D[/QUOTE]

Proffa puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä...

"vieras"
[QUOTE="Nimi";29101385]Peesaan tätä täysin. Rikoksiin syyllistyneille maahanmuuttajille välitön maastakarkoitus, Suomessa on jo omasta takaa näitä auereita, eerikan isejä ja palottelusurmaajia. Tavalliset rauhaa rakastavat ihmiset on sensijaan mun puolesta tervetulleita ja mun mielestä on jopa vaarallista lietsoa noitavainoja jotka voi saada vähemmistöjen edustajat suunniltaan pelosta. He haluavat kasvattaa lapsensa turvassa ja rauhassa ihan niinkuin mekin. Hitlerin ja Stalinin vainot on jo kertaalleen koettu, ei anneta verisen historian toistaa itseään.[/QUOTE]

Justhan KHO linjasi ettei rikollisten mamujen ole pakko lähteä Suomesta jos eivät halua...

"vieras"
[QUOTE="vieras";29100520]Somalit ovat tunnetusti työteliäitä ja ahkeria ihmisiä, ja siten se monikulttuurinen voimavara jolla Suomi ponnistaa tulevaisuudessa eteenpäin.:)[/QUOTE]

Sinähän asian tiedät, kun siellä kotona on se ahkera ja työteliäs kotisomppu. Saat kovaa kyytiä joka yö ja siitähän sinä pidät. Hauskaa pitää olla ja sinä pidät mustasta jöötistä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";29100322]Monikulttuurisen perheen perustanut tyyppi.. aika erikoista puhetta häneltä. Sallii siis itselleen monikulttuurisen perheen, mutta ei muille vai mitä hittoa ajaa takaa?![/QUOTE]

Pelkää maahanmuuttajien tuovan mukanaan väkivallan ja pelon kulttuurin?

Yhteistyössä