Mitä mieltä ootte aikuisista pleikkaria pelaavista miehistä?

• Viestiketjun aloittaja Kyseliä
  • Ensimmäinen viesti
"poikia3"
Pelaaminen ei estä liikunnan harrastamista, voipa pelaamallakin jo harrastaa liikuntaa. Terveisin 45-vuotias nainen, joka myös pelaa. Lasten pelejä on fiksua pelata jo sen takia että tietää minkä kanssa lapset aikaansa viettävät.

"vieras"
Minä pelaan joskus pleikkaria ja tietokonepelejä, ja niin pelaa miehenikin. Emme pelaa montaa tuntia viikossa, mutta itse asiassa tietokone- tai videopelit voivat vaikuttaa aivoihin positiivisesti ja kehittää niitä paremmin kuin vaikkapa sohvalla makaaminen. Tosin annan arvoa myös sohvalla makaamiselle tai keskustelupalstalla notkumiselle, kohtuuden rajoissa.

http://ajattelunammattilainen.fi/2012/05/02/miten-tietokonepelit-vaikuttavat-ajatteluun/
http://www.iltalehti.fi/digi/2010091512351419_du.shtml
http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/nain-videopelit-vaikuttavat-aivoihisi-vaikutukset-nakyvat-jo-viikossa/23/36193

Vierasmies
Miten helvetissä se nostaa sun perhekeskeisyyttää jos luet jotain ulkomaista leivontablogia?

[QUOTE="hmmm";29095034]Olen perhekeskeinen ihminen, enkä ymmärrä/hyväksy tuollaista. Kyllä meilläkin vietetään aika koneella, esim luetaan ulkomaista tekstiä omasta harrastuksesta.[/QUOTE]

Siinähän pelaa :p meillä mies pelailee tosi vaihtelevaisesti. Joskus saattaa pelata monena iltana tunnin pari, ja joskus menee kuukausia että pleikkari pölyttyy.
Omaa aikaa se sille on siinä missä mulle blogisssa ja netissä pyöriminen.

Mies kuitenkin urheilee, hoitaa työnsä, ja osallistuu kotitöihin ja perhe-asioihin niin mitä mieltä mun pitäisi olla sillon tällöin pelaamisesta ?

Alkuperäinen kirjoittaja Kyseliä;29094967:
Jos esim. viikossa pelitunteja tulee 5-10 tuntia, mitä ajatuksia herättää? Ikää esimerkiksi 30-50 vuotta.
Mun mies menee noihin raameihin ja arvaa mitä? MÄ RAKASTAN SITÄ :xmas:

Mä ite surffaan netissä päivittäin, luultavasti enemmän kuin 2tuntia päivässä.
Pelaan tabletilla päivittäin, en kauaa kerralla, mutta kuitenkin.
Katson kauniit ja rohkeat ja joskus jotain muutakin hömppää.
Meikkaan, sovittelen vaatteita vaikken ole mihinkään menossa, lakkaan kynsiä, teen ristikoita, luen lehtiä tai kirjaa.

Mies pelaa pleikkaa ehkä joka toinen päivä, tunnin tai pari kerrallaan.

Tästä voimme siis päätellä, että mulla menee aikaa PALJON enemmän kaikenlaiseen turhuuteen, kun miehellä siihen pleikkarin peluuseen. Että ehkä se ei oo kovin suuri juttu ;)

Sitä en kattelis, jos mies ei mitään muuta tekis, pelais vaan. Mutta kun mun mies tekee muutakin. Osallistuu perhe-elämään ihan normaalisti. Leikkii lasten kanssa, laittelee tiskejä, pesee ja taittelee pyykkiä, laittelee tavaroita paikoilleen, tekee pihahommia, lämmityshommia, ulkoiluttaa koiraa, tekee ruokaa, jne.
Eihän se nyt miehestä lasta tee, jos tykkää välillä lätkäpeliä pelata pelikoneella. Hyvänen aika sentään.

dddd
[QUOTE="vieras";29097563]aika älytöntä jos iso mies pelaa pleikkarilla.
kauheasti mammat täällä puolustelee "vaavaansa".Täydellisiä miehiä pelaamassa pleikkareita.JUST JOO!:D[/QUOTE]

No joillain sentäs on mies, toisilla ei ollenkaan :hug:

Vierasmies
Miten tuo eroaa kaksplussailusta tai tv:n tuijottamisesta? Tai edes kirjan lukemisesta?

Ja huom. yritä edes päästä sieltä oman sulkeutuneen pääkopan sisältä ulos.

kauheasti mammat täällä puolustelee "vaavaansa".Täydellisiä miehiä pelaamassa pleikkareita.JUST JOO!:D[/QUOTE]

No eihän kukaan ole täydellinen.

Sinäkin täällä pyörit täysin hömpällä nettisivulla haukkumassa muita. Ei sekään kovin kypsää vaikutelmaa susta anna..;)

Yhteistyössä