Seksiongelma täälläkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja what to do
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

what to do

Vieras
mies tulee ihan liian nopeasti :/ ei pysty yhtäjaksoiseen yhdyntään edes minuuttia. Koko ajan täytyy keskeyttää, räplätä, vähän kokeilla uudestaan, keskeyttää.. ja sit jo tulee. Suuseksiäkään ei kestä kauan. Muuten seksi olisi tosi hyvää... mutta tämä on johtanut siihen, että itsekkin koitan koko ajan himmailla sängyssä, jos esim. kiihotun paljon ja pidän vähän ääntä, niin mies tulee heti. Tosi viheliäinen ongelma.

Kyllähän sitä joo saa orgasmin vaikka räpläämällä tai nuolemallakin, mutta nyt 3-4 vuoden jälkeen maistuis jo ihan kunnon panokin.

Miten saisin miehen lääkäriin, mitä lääkkeitä tuohon on olemassa? mistä vaiva ylipäätään johtuu miehet? kotitekoiset kestävyysharjoitukset kun ei auta :(

[QUOTE="vieras";29094140]Juota sillä pullollinen viiniä ;) Se on vanhin lääkkehistä ja sillä kesto pitenee.[/QUOTE]

aijaa, kiitti vinkistä :D mut ei totakaan ihan joka kerta viittis... keskellä viikkoa jne

No ryhtyiskö se uudestaan hommiin saman tien tai pienen hetken jälkeen? Moni mies jaksaa tokalla kerralla jo pitempään. Näin me tehtiin yhden eksän kanssa jolla samaa ongelmaa ja molemmat oli tyytyväisiä :)

Hyviä vinkkejä varmaan olis nuo, mutta kun mieheltä ilmeisesti "katoaa halut" joksikin aikaa laukeamisen jälkeen. On joskus kyllä kokeiltu toistamiseen heti perään, mutta aika laimeeta oli...

Ja kun mulle kävis vaikka joka päivä, vaikka kahdestikkin, niin mies on halukas n. 3 päivän välein. Eilen oli seksiä, niin nyt taas aamulla ei halunnut.... en halua painostaa.

Hyviä vinkkejä varmaan olis nuo, mutta kun mieheltä ilmeisesti "katoaa halut" joksikin aikaa laukeamisen jälkeen. On joskus kyllä kokeiltu toistamiseen heti perään, mutta aika laimeeta oli...

Ja kun mulle kävis vaikka joka päivä, vaikka kahdestikkin, niin mies on halukas n. 3 päivän välein. Eilen oli seksiä, niin nyt taas aamulla ei halunnut.... en halua painostaa.

Ehkä useammin harrastetut yhdynnät antaisivat miehellekin lisää kestävyyttä, sillä silloin hän ei olisi niin kiihkoissaan, kun edellisestä yhdynnästä on kulunut vähemmän aikaa. Ja säkin saisit tällä tavalla kunnollisemman panon, jolloin suakaan ei niin usein haluttaisi. Kokeile keskustella miehesi kanssa tästä.

Ehkä useammin harrastetut yhdynnät antaisivat miehellekin lisää kestävyyttä, sillä silloin hän ei olisi niin kiihkoissaan, kun edellisestä yhdynnästä on kulunut vähemmän aikaa. Ja säkin saisit tällä tavalla kunnollisemman panon, jolloin suakaan ei niin usein haluttaisi. Kokeile keskustella miehesi kanssa tästä.

Niinpä. Olen yrittänyt puhua, täytyy yrittää uudestaan. Tai kohta kiristän sen jollain lääkärin pakeille...

Potenssilääkkeet auttaa useissa tapauksissa kestävyyteen.
Ja auttaa myös uudelleen herättelyyn ja yleiseen halukkuuteen. Eli jos saa miehes lääkäriin reseptiä hakemaan. Ei tarvi jos muuten toimii kuin 1/4-osa tai jopa 1/8-osa.

Runkkaus aamustondiksen kanssa, illalla pano. Jos kassit on täynnä, ne purkautuu nopeammin. Ja useampi kerta viikossa edes sitä runkkausta, alkaa tulemaan staminaa sekä haluja kun siitä tulee rutiinia (tämä toimii muuten myös useilla naisilla). Tottakai haluat myös useasti, jos et koskaan tule kunnolla tyydytetyksi. Eräs ex hoiti asian niin että ensin antoi mulle orgasmin suulla, sitten pno...... Takuuvarma saanti joka kerta, kummallekin. Ainakin teoriassa...

Niinpä. Olen yrittänyt puhua, täytyy yrittää uudestaan. Tai kohta kiristän sen jollain lääkärin pakeille...
Onpa taas mahtava asenne. Tee ihmeessä tästä asiasta mahdollisimman iso numero, kiristä ja uhkaile niin varmistat taatusti sen ettei seksielämänne ole hyvää jatkossakaan.

Näitä aloituksia ja vastauksia kun lukee niin tajuaa viimeistään miten hölmöjä niin monet naiset ovat.

Voi jestas sentään. :D Ensin hoidellaan nainen siihen pisteeseen, että alle minuutti yhdyntää riittää.
Että ette sitten yhtään kykene itse oivaltamaan asioita? Mistä se johtuu?

No mitä sitten tarkoitit?

Ap:n mies kärsii ilmeisesti ennenaikaisista/herkistä siemensyöksyistä.
Astro kirjoitti hormonaalisista ongelmista.
Kysyin miten ne liittyvät aiheeseen (Astron mielestä).
Ennenaikaisen/herkän siemensyöksyn syy ei pääsääntöisesti ole hormonaalinen ongelma.

Mistään ryskytyksestä en kirjoittanut sanaakaan, enkä aivot narikassa ryskyttämisestä, saatika "eukoista" ylipäätänsä.

Mikähän ihmisten tuntemuksia säätelee jos ei hormonit?

Ap:n mies kärsii ilmeisesti ennenaikaisista/herkistä siemensyöksyistä.
Astro kirjoitti hormonaalisista ongelmista.
Kysyin miten ne liittyvät aiheeseen (Astron mielestä).
Ennenaikaisen/herkän siemensyöksyn syy ei pääsääntöisesti ole hormonaalinen ongelma.

Mistään ryskytyksestä en kirjoittanut sanaakaan, enkä aivot narikassa ryskyttämisestä, saatika "eukoista" ylipäätänsä.

[QUOTE="vieras";29094502]Voi jestas sentään. :D Ensin hoidellaan nainen siihen pisteeseen, että alle minuutti yhdyntää riittää.
Että ette sitten yhtään kykene itse oivaltamaan asioita? Mistä se johtuu?[/QUOTE]

No mulle ei ainkaan riittäisi alle minuutti JOKA KERTA.

[QUOTE="jassåå";29094721]No mulle ei ainkaan riittäisi alle minuutti JOKA KERTA.[/QUOTE]

No mitäs tekisit jos muuta ei olisi tarjolla? Ap kyseli jotain lääkettä. Kuulostaa aika oudolta, että jomman kumman pitäisi turruttaa itseään lääkkeillä jotta toinen saa kunnon panot. :D Mä en ainakaan itse suostuisi lääkitykseen jos tulisin miehestä liian nopeasti.