seksihalujen puute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jdafkjöa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jdafkjöa

Vieras
Miten ihmeessä voi saada itsensä haluamaan seksiä?

Nyt pakotan itseni harrastamaan mieheni kanssa seksiä kerran 2-3 viikon välein, joka on ehdottomasti liian vähän. Mua ällöttää ja ahdistaa kaikki hellyttelyt, kuten pussailu. Inhoan pussailua, musta se on ällöttävää eritteiden vaihtoa.

Mies on kyllä taitava rakastaja ja osaa tyydyttää minut silloin kun olen sillä päällä, että voin saada orgasmin. Mutta kun on sellainen moodi ettei haluta, siihen ei auta mikään :/ Ärsyttää vain kaikki kosketus.

Olen raskaana ja varmaan vaikuttaa asiaan, mutta olen ilman raskauttakin tosi laiska haluamaan seksiä. En kiihotu miehestäni vaikka tämä esittelisi kivikovaa kikkeliä naamani edessä. Ei kiinnosta.

Taustalla meillä on n. 8v suhde ja seksi on takunnut minun osaltani noin 7 vuoden ajan. Parisuhde meillä on ihan ok, vaikka mun pinnan kireys tässä raskaudessa koetteleekin suhdetta aika tavalla. Lisäksi taustalla kummittelee eräs tapaus, josta mies ei tiedä eikä tule tietämään. N. 1,5 vuotta sitten lähes petin miestäni erään toisen kanssa. Tai tavallaan petinkin, pussailin, halailin ym. mutta muuta ei tapahtunut. Mutta en halua tätä asiaa selvitellä mieheni kanssa, koska se tuottaisi hänelle vain turhaa tuskaa -mitään kun ei tuosta pettämisestäni seurannut eikä tule seuraamaan.

Mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Lähteä seksuaaliterapeutille, parisuhdeterapeutille vai mihin? Mies ei suostu lähtemään terapiaan, mutta on todella turhautunut tähän seksittömään elämään ja ainaiseen torjutuksi tulemiseen. Ei tämä mustakaan miellyttävää ole. Mutta kun ei halua niin ei halua. Välillä vihaan koko seksiä.

Ja minun ukkoni kehtaa valittaa, vaikka saa seksiä 2-4 kertaa viikossa (haluttipa minua tai ei - helpompi suostua kuin katsella sitä mökötystä ja kuunnella jatkuvaa narinaa). Elämä on kompromisseja, mutta tosi on, että sekstaaminen silloin kun ei huvita on kyllä pe**eestä.

Yks juttu pomppas heti silmille aloituksesta. Kirjoitit, että pussailu ällöttää sua, etkä tykkää läheisyydestä. Sitten kuitenkin jonkun toisen miehen kanssa pussailit ja halailit ja melkein petit. Eli ei sua edes pussailut ja läheisyys ällötä, vaan nimenomaan sun miehesi kanssa pussailu ym. on se mikä ällöttää? Aika kamala tilanne. :/

Kannattaiskohan sun nyt miettiä, että mikä siinä toisessa miehessä oli semmoista, mikä sai sut haluamaan sitä ja mikä taas sun omassa miehessä ällöttää? Toivottavasti pääset tän asian yli, kun lapsikin tulossa. Tarkoitan siis, että alkaisit pitämään miestäsi kiihottavana yms.

[QUOTE="random";26514891]Ja minun ukkoni kehtaa valittaa, vaikka saa seksiä 2-4 kertaa viikossa (haluttipa minua tai ei - helpompi suostua kuin katsella sitä mökötystä ja kuunnella jatkuvaa narinaa). Elämä on kompromisseja, mutta tosi on, että sekstaaminen silloin kun ei huvita on kyllä pe**eestä.[/QUOTE]

Kääk, mistähän se sinun ukkos valittaa??? Sano sille että teillä on kyllä keskimääräistä vilkkaampi seksielämä, jotta ei kuvittele liikoja.

Vaikka toisaalta, ehkä tieto muiden tilanteesta ei häntä auta jos itsellä on sellainen olo että ei ole tarpeeksi lempeä...

Täälläkään ei seksi kiinnosta. Onneksi mieskulta on sellaista sorttia, että sitäkin kiinnostaa paljon enemmän pelkkä läheisyys, ja se on aina ihanan pyörällä päästään mun takia VAIKKA me ei harrastettaisikaan seksiä. Ja koska mies on noin kiva, niin välillä sitten jopa ihan vain välittämisestä sitä kohtaan alkaa haluttaa.