Ruokahaaste, viikko 41 (ÄÄNESTYS!!!)

Ruokahaaste, viikko 41 (ÄÄNESTYS!!!)

• TriplaIsä

Ääniä: 4 21,1%
  • Professional Griefer

Ääniä: 3 15,8%
  • Bloggari

Ääniä: 3 15,8%
  • Pink Poodle

• Scarlett O Harava

• Rätti Väsynyt

Ääniä: 6 31,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    19
Kyllä, saan esim. syödä tuorekasviksia puoli desiä päivässä. Nyt kun laitoin kastikkeeseen tomaatit, syöntiosuus meni jo. Tutustu fosforittomaan ja kaliuttomaan ruokavalioon, munuaisten vajaatoiminnassa. Mutta ei tästä sen enempää, tämä taitaa mennä jo ohi aiheen.
Ja ei kyllä ole yhtään mielenkiintoista, alkaa käydä pitkäveteiseksi tää ruokavalio :)

"vieras"
[QUOTE="Vieras";29092659]Aiheena oli broileri ei salaatti. Se on vain kuvaus rekvisiittaa. On sitä sitten desi tai litra. Älkää takertuko epäolennnaiseen vaan aiheeseen.[/QUOTE]

Haista home, kukaan terveydestään ja ulkonäöstään huolehtiva ei jätä syömättä vihanneksia nykypäivänä. Avaa lehdet, radio, tv ja sivistä itseäsi senkin juntti.

Hah hah
[QUOTE="vieras";29092892]Haista home, kukaan terveydestään ja ulkonäöstään huolehtiva ei jätä syömättä vihanneksia nykypäivänä. Avaa lehdet, radio, tv ja sivistä itseäsi senkin juntti.[/QUOTE]

Et sä voi yhden ruoan perusteella tietää kuinka paljon kukakin syö kasviksia. Ei niitä tarvitse joka aterialla olla vaikka kuinka paljon.

Professional Griefer
[QUOTE="Vieras";29092938]Juu juuu juuu salaattia mennentullen.

Mutta nyt tässä oli aiheena BROILERI.

Jos ja kun aiheeksi tulee salaatti nii silloin on lautanen TÄYNNÄ salaattia.[/QUOTE]

No voi saatana. Mikä näistä oli TÄYNNÄ SALAATTIA niin ettei BROILERIA bongaa? Jos on broilerisalaatin väsänny, niin pitäskö siinä sitten kuvata pelkkä broileri ja kuvailla loput aineet vain sanallisesti?

Mut hei, osallistu ihmeessä seuraavaan haasteeseen ja näytä esimerkkiä. Ei näitä osallistujia liikaa oo viimehaasteissa ollut.

Hah hah
[QUOTE="vieras";29092925]Tietenkään ei tarvitse älyttömiä määriä syödä mutta lämpimän ruoan kanssa kyllä kuuluu salaattia ottaa. Ei pelkkää lihaa ja pastaa/perunaa, sen lapsikin tietää.[/QUOTE]

Missä niin määrätään? Ei yhtään missään. Pidä huoli omista syömisistäsi.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";29092938]Juu juuu juuu salaattia mennentullen.

Mutta nyt tässä oli aiheena BROILERI.

Jos ja kun aiheeksi tulee salaatti nii silloin on lautanen TÄYNNÄ salaattia.[/QUOTE]

Ei se sitä tarkoita että annoksessa on pelkkää broileria ellei todella syö niin epäterveellisesti ja köyhästi. Aika lapsellista kääntää se niin että yhtäkkiä sitä vaaditaan laittaa KOKO lautaselle :D

Hah hah
[QUOTE="vieras";29092975]Voi jeesus sä olet elänyt jossain kaivossa ilmeisesti. Jos et tosiaan ole kuullut että vihanneksia ja hedelmiä kuuluisi syödä päivässä puoli kiloa niin onnee sulle.[/QUOTE]

Missä sä olet elänyt kun et ymmärrä, että ei niitä kasviksia tarvitse joka aterialle väkisin tunkea vaikka kuinka paljon. Etkö ymmärrä, että sä et voi yhden aterian perusteella tietää miten muuten on syöty päivän aikana. Jollakin aterialla voi olla kasviksia vähemmän kun taas jollakin toisella aterialla ne voivat olla pääosassa siinä ateriassa.

Kyllä mä tiedän kuinka paljon kasviksia pitää syödä päivässä koska mä olen ravintolakokki.

"vieras"
Missä sä olet elänyt kun et ymmärrä, että ei niitä kasviksia tarvitse joka aterialle väkisin tunkea vaikka kuinka paljon. Etkö ymmärrä, että sä et voi yhden aterian perusteella tietää miten muuten on syöty päivän aikana. Jollakin aterialla voi olla kasviksia vähemmän kun taas jollakin toisella aterialla ne voivat olla pääosassa siinä ateriassa.

Kyllä mä tiedän kuinka paljon kasviksia pitää syödä päivässä koska mä olen ravintolakokki.
No miksi ei laita normaalia annosta mitä yleensä syö sitten kuvaksi? Salaattia edelleenkin kuuluu ottaa lämpimän ruoan yhteydessä puolet lautasesta. En usko että kukaan pistää suuhunsa ne salaatit tuon annoksen jälkeen ja jättää ne kuvaamatta.

Hah hah
[QUOTE="vieras";29093010]No miksi ei laita normaalia annosta mitä yleensä syö sitten kuvaksi? Salaattia edelleenkin kuuluu ottaa lämpimän ruoan yhteydessä puolet lautasesta. En usko että kukaan pistää suuhunsa ne salaatit tuon annoksen jälkeen ja jättää ne kuvaamatta.[/QUOTE]

On sullakin ongelmat. Et sä sitä määrää kuinka paljon kasviksia muut syövät aterioillaan, keskity vain omaan lautaseen kun et kerran ymmärrä vaikka kuinka sulle yrittäisi selittää asiaa.

"vieras"
On sullakin ongelmat. Et sä sitä määrää kuinka paljon kasviksia muut syövät aterioillaan, keskity vain omaan lautaseen kun et kerran ymmärrä vaikka kuinka sulle yrittäisi selittää asiaa.
Mulle on aivan yks hailee mitä moskaa sä syöt :D Ei kiinnosta..? Ainoastaan sanon että vihannekset ei ole kuvaus rekvisiittaa vaan normaalia ruokaa joka kuuluu jokaisen sivistyneen ihmisen lautaselle.

Professional Griefer
Siis mistä te nyt ylipäätään tappelette? Voisko joku kertoa mulle tähän väliin, että pitäskö ne broilerin kanssa nautitut rehut ja muut "rekvisiitat" sitten jättää pois siitä lautaselta ja kuvata pelkästään se mikä oli AIHE. Kun muuten ihmiset ovat niin puusilmiä, ettei millään tajua esim. ruuan kuvauksesta mikä olikaan se aihe. What?

Hyvää yötä itse kullekin, toivottavasti seuraavasta haasteesta nää länkyttäjät jättäytyy kokonaan pois.

Hah hah
[QUOTE="vieras";29093030]Mulle on aivan yks hailee mitä moskaa sä syöt :D Ei kiinnosta..? Ainoastaan sanon että vihannekset ei ole kuvaus rekvisiittaa vaan normaalia ruokaa joka kuuluu jokaisen sivistyneen ihmisen lautaselle.[/QUOTE]

Miten sä voit olla noin tyhmä, että et tajua ettet voi yhden aterian perusteella tietää miten kyseinen ihminen syö muuten. Ei ole mitään pakollista määrää mitä kasviksia pitää aterialla olla vaan se voi olla joskus vähemmän ja joskus enemmän.

Mutta ihan turha sulle on selittää kun et tajua vaikka asiaa kuinka yrittäisi rautalangasta vääntää. Ei se kasvisten syöminen ainakaan susta ole sivistynyttä ja fiksua tehnyt.

"vieras"
Miten sä voit olla noin tyhmä, että et tajua ettet voi yhden aterian perusteella tietää miten kyseinen ihminen syö muuten. Ei ole mitään pakollista määrää mitä kasviksia pitää aterialla olla vaan se voi olla joskus vähemmän ja joskus enemmän.

Mutta ihan turha sulle on selittää kun et tajua vaikka asiaa kuinka yrittäisi rautalangasta vääntää. Ei se kasvisten syöminen ainakaan susta ole sivistynyttä ja fiksua tehnyt.
Miten sä et tajua että mulle on aivan sama miten muut syövät ja syön herkkuja itsekin. On myös aivan samantekevää kuinka paljon joku syö lihaa, pastaa tai salaattia. Mutta jos joku idiootti sanoo että salaattia ei tarvi syödä vaan ne on ainoastaan koristeita niin totta hitossa perustelen miksi taas ei minusta ole kuvaus rekvisiittaa vaan ruokaa.

Syö mitä tahdot ihan rauhassa mutta tässä ketjussa oli puhe ruoka-annoksista ja silloin niitä saa kommentoida.

Hah hah
[QUOTE="vieras";29093096]Miten sä et tajua että mulle on aivan sama miten muut syövät ja syön herkkuja itsekin. On myös aivan samantekevää kuinka paljon joku syö lihaa, pastaa tai salaattia. Mutta jos joku idiootti sanoo että salaattia ei tarvi syödä vaan ne on ainoastaan koristeita niin totta hitossa perustelen miksi taas ei minusta ole kuvaus rekvisiittaa vaan ruokaa.

Syö mitä tahdot ihan rauhassa mutta tässä ketjussa oli puhe ruoka-annoksista ja silloin niitä saa kommentoida.[/QUOTE]

Sä olet kyllä pimeä tapaus. Mitään et ymmärrä ja teet musta oletuksia vaikka en ole sanallakaan kertonut mitä itse syön. Etkä tajua mun ymmärtävän paljon ravinnosta työni takia.

Yhteistyössä