Ei nyt käydä syyttelemään muita, tyydy kohtaloosi kurja orja!Anteeksi mutta mitä mä olen sulle tehnyt pahaa?
No miks ei voisi käydä?Käykö uskovaiset baareissakin?
Kahvilla tietysti, mutta tuskin aloittaja sitä tarkoitti.No miks ei voisi käydä?
No kyllä uskovaanen voi käydä baaris ihan viihteellä.Kahvilla tietysti, mutta tuskin aloittaja sitä tarkoitti.
Mitä sulla on mua vastaan? Ja miksi sä luulet tietäväs, mitä mä baarissa juon?Kahvilla tietysti, mutta tuskin aloittaja sitä tarkoitti.
Ooppa jo hiljaa.Mitä sulla on mua vastaan? Ja miksi sä luulet tietäväs, mitä mä baarissa juon?
Miksi sä luulet että sulla on valtaa käskeä mua?Ooppa jo hiljaa.
En käskenyt, totesin vain.Miksi sä luulet että sulla on valtaa käskeä mua?
Ny kyllä ihmettelen mäki, että mitä sulla on Peyotea vastaan?Ooppa jo hiljaa.
No sä et sitten ymmärrä, mitä tarkoittaa toteamus.En käskenyt, totesin vain.
Niinkuin meillä kaikilla.No sä et sitten ymmärrä, mitä tarkoittaa toteamus.
Tää mun kommentti oli toteamus.
Minkä takia olet noin ilkeä Peyotelle? Nyt lopetat, oikeesti, ja pian. Peyote ei ole tehnyt sulle mitään sellaista miksi sinun pitäisi hyökätä häntä vastaan.Ooppa jo hiljaa.
Älä kaktuksenhedelmä viitti ruokkia trollia. Toi tollo sotkee housunsa joka kerta kun sä vaivaudut hänelle vastaamaan. Tee ympäristöteko ja säästä maailmaa turhalta housupyykiltä.Anteeksi mutta mitä mä olen sulle tehnyt pahaa?
Apua mikä pelle sä oot... nolaat itsesi. Kännissä ei kannattaisi kirjoittaa mustana.Kahvilla tietysti, mutta tuskin aloittaja sitä tarkoitti.
Miks sotkisin housuni?Älä kaktuksenhedelmä viitti ruokkia trollia. Toi tollo sotkee housunsa joka kerta kun sä vaivaudut hänelle vastaamaan. Tee ympäristöteko ja säästä maailmaa turhalta housupyykiltä.
Niinkö sinä teet, kun olet kännissä? Itse en käytä.Apua mikä pelle sä oot... nolaat itsesi. Kännissä ei kannattaisi kirjoittaa mustana.