Ei mullakaan oo pinttyneitä eikä kuivuneita astioita, mutta tykkään pestä kaikki tiskit aina tosi huolellisesti ja huuhtelen ne kans huolellisesti. Mutta kyllähän mä oon todennut että mun tyylillä yhden pannun pesemiseen käsin menee liikaa vettä, että parempi vaan laittaa koneeseen.No onhan se, jos sitä hanaa pidetään täysillä ja astioita hangataan hartaudella. Mutta jos pesen keon astioita, osaan kyllä hoitaa sen puoliteholla juoksevan veden alla ja aika nopeasti. Ehkä just siks ku ne huuhdellaan aina tuoreista lioista, ei pinty ja kuivu mitään kiinni.
Olis meillä kyllä astianpesukonekin, mutten oo saanut aikaiseksi soittaa huoltoon, koska tiedän että olisin vain ilkeä ja huutava asiakas.
Näin meilläkin.Käsin heti käytön jälkeen ja kuivaus. Ruokaa ei säilytetä pannulla ja ei pestä astianpesukoneessa. Pinnoitettuja pintoja ei raavita metallilastalla tai hankaussienellä.
Ja pitääkin jäädä. Juuri siihen valupannun toiminta perustuu.Saahan siihen jäädä rasvaa.
Jep!Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29087836:Ja pitääkin jäädä. Juuri siihen valupannun toiminta perustuu.