The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Komppaan Ladya. Tuskin on mitään. Ilman näytettä vaan ei selviä??? Saako siihen puudutuksen tai unihiekkaa?
Kyllä siitä näyte otetaan,kun kyhmyjä on ja jos ne on muuttuneet tai tullut lisää. Saisivat leikata koko kilpirauhasen helvettiin,kun jokatapauksessa niitä pillereitä pitää lopunikää syödä.
Ja ei puuduteta,toimenpide kuitenkin ohi n.10minuutissa, musta vaan tuntuu että tukehdun kun ultralaite painaa kilpirauhasta ja sit sen neulan kanssa väännellään ja käännellään.

Mutta joo, enpä usko että sieltä mitään yllättävää löytyis,josko kuitenkin yrittäisin saada ihan leikkuriin ajan,että leikkaisivat koko mötikän pois. :D

kahvikirahvi
Mitä tekemistä kipeän kaksivuotiaan kanssa kotona? Jotain sisätekemistä, tuntuu et tullaan molemmat hulluksi neljän seinän sisällä ja toinen ei oikein saa energiaakaan purettua. Uloskaan viitsi viedä räkänokkaa. Ajattelin aiankin laittaa uima-altaan kyppäriin, siinä ei koko päivää viitsi viettää mutta ainakin jonkin aikaa. Saisko ehdotuksia?

Mitä tekemistä kipeän kaksivuotiaan kanssa kotona? Jotain sisätekemistä, tuntuu et tullaan molemmat hulluksi neljän seinän sisällä ja toinen ei oikein saa energiaakaan purettua. Uloskaan viitsi viedä räkänokkaa. Ajattelin aiankin laittaa uima-altaan kyppäriin, siinä ei koko päivää viitsi viettää mutta ainakin jonkin aikaa. Saisko ehdotuksia?
Majanrakennus keittiön tai olkkarin pöydän alle. Kisut tykkää kans.

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29081314:
Joo nämä kans.

Mutta tuo itsesuojeluvaisto oli mulla selkeimmin näkyvissä: esim. ennen olin aika huimapää, sitten yhtäkkiä ei muka uskaltanutkaan, kun "pian kuolee" tms.
Hullua:D
Sama, vaikka oon kuolemisen sijaan miettiny muunlaisia mahdollisia seuraamuksia.

IhanaValo
Iiiso :hug: LG:lle..törkymöykkymies..

KK:lle kans halitsuja, ei oo kivaa kun koskee : /:hug:

Mitähän muuta piti sanoa..ei voi muistaa :ashamed:
Menen taas..:wave: Miut löytää sit jostain peränurkasta puikkoja kilisyttämästä :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä