The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Nii mitä, asiamies, onko sullakin katinroikale? Etkä oo vilauttanu meille :O

Nii huomenta vaan kaikille, tääl on pp niin tukkonen ettei siitä herätessä lähteny ääntä ollenkaan, nyt kuuluu jo vähän pihinää. Elikkä kotipäivä tuli, mikä ei haittaa mua yhtään koska itelläkin on kurkku kipeä ja limanen, ja viisuria särkee niin vaan perkeleesti että poskikin on turvonnu. Hyvä dieetti, kun ei uskalla särkylääkettä suurempaa panna suuhun.

kahvikirahvi
Meikäläinen muuten sai eilen postissa pyytämäni työtodistuksen.

"Pyynnöstä todistan että Kahvikirahvi on työskennellyt ********* oy:ssä ------ välisenä aikana. Kirahvi on hoitanut kaikki työtehtävänsä kiitettävästi ja osoittanut ammattimaista otetta päivittäisessä työssään."

Sitten kerrotaan että mitä mun työnkuvaani kuului, ja lopussa työsuhteen päättymisen syy oli mun omasta pyynnöstä opiskeluiden alettua. Ei kai toi hirveän huono ole?

Huomenta! Tänään olis taas koulua,taas sitte ysin jälkeen illasta vasta kotona.

Mulla olis yks ongelma...kertokaas ny kuulkaas mulle että mä stressaan ihan turhia. Löysin viimme viikon sunnuntaina patin kaulalta, joka ei ainakaan tunnu pienenevän,ja se lähtee imusolmukkeesta alaspäin ja tuntuu olevan aikasta kiinteästi kiinni.

Ja siis nyt tsemppaatte mua,että eiköhän tämäkin ole vaan niitä kilpirauhasen pahkuroita,mitä mulla jo vuosia sitten tutkittiin ja olivat hyvänlaatuisia,paikka vaan tuntuu olevan liian ylhäällä. Ja mä kun kammoksun sitä ohutneulanäytettä, oli niin ilkeen tuntusta ku viimeksi ottivat koepaloja kilpirahasesta ja sen muutoksista.

Todennäköisesti ei ole kyllä mitään kummempaa,mutta se neula |O :D

Lady Gardenea
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29080443:
Huomenta! Tänään olis taas koulua,taas sitte ysin jälkeen illasta vasta kotona.

Mulla olis yks ongelma...kertokaas ny kuulkaas mulle että mä stressaan ihan turhia. Löysin viimme viikon sunnuntaina patin kaulalta, joka ei ainakaan tunnu pienenevän,ja se lähtee imusolmukkeesta alaspäin ja tuntuu olevan aikasta kiinteästi kiinni.

Ja siis nyt tsemppaatte mua,että eiköhän tämäkin ole vaan niitä kilpirauhasen pahkuroita,mitä mulla jo vuosia sitten tutkittiin ja olivat hyvänlaatuisia,paikka vaan tuntuu olevan liian ylhäällä. Ja mä kun kammoksun sitä ohutneulanäytettä, oli niin ilkeen tuntusta ku viimeksi ottivat koepaloja kilpirahasesta ja sen muutoksista.

Todennäköisesti ei ole kyllä mitään kummempaa,mutta se neula |O :D
Älä maalaa piruja seinille. Tuskin on mitään. :hug: :kiss:

kahvikirahvi
Jaahas, kotipäivän saldo on kuhmu pp.n ottassa. Jätkä päätti vähän juosta ja kaatua naama edellä sängyn kulmaa vasten.. Ja luokkakaveri pisti viestiä että olis koulussa vähän tekemistä kun eilen maalattuun mazdaan oli jääny naarmuja. Kuka tulee lapsenvahdiks jos mä lähen kouluun? En tykkää kyykkiä neljän seinän sisällä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä