Hmmmm.... Oletko aivan varma, siis aivan varma, että tosiaankin tahdot tuon manauksen toimivan???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29079946:Puhdista asiamies likaisista, epäsiveellistä, lihallisten ilojen riivauksesta.....
Hmmmm.... Oletko aivan varma, siis aivan varma, että tosiaankin tahdot tuon manauksen toimivan???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29079946:Puhdista asiamies likaisista, epäsiveellistä, lihallisten ilojen riivauksesta.....
Hmmmm.... Oletko aivan varma, siis aivan varma, että tosiaankin tahdot tuon manauksen toimivan???
Runo on sievä mutta tuosta laulusovituksesta en perustanut.
Vakuuttavaa lapiotyöskentelyä! Teillä on varmaan siihenki kurssit? HY noitanen :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29080015:Nyt täytyy alkaa kaivamaan leposija Kyöpelille. Hyvää yötä muruset :kiss:.
Kyllä. Eikä teillä ole? Outo koulu : /. Tuu tänne samaan mun kanssa .Vakuuttavaa lapiotyöskentelyä! Teillä on varmaan siihenki kurssit? HY noitanen :kiss:
Tähän aikaan aamusta? Aika sika mieheks :Ohuomenta
Miut on jätetty. Ennen kuin oli mitään suhdetta. vittu..
Eilen illalla viimeks nähtiin. Aikaisin aamulla laittoi tekstaria.Tähän aikaan aamusta? Aika sika mieheks :O
Mut me ei jätetä sua :hug:
Älä maalaa piruja seinille. Tuskin on mitään. :hug: :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29080443:Huomenta! Tänään olis taas koulua,taas sitte ysin jälkeen illasta vasta kotona.
Mulla olis yks ongelma...kertokaas ny kuulkaas mulle että mä stressaan ihan turhia. Löysin viimme viikon sunnuntaina patin kaulalta, joka ei ainakaan tunnu pienenevän,ja se lähtee imusolmukkeesta alaspäin ja tuntuu olevan aikasta kiinteästi kiinni.
Ja siis nyt tsemppaatte mua,että eiköhän tämäkin ole vaan niitä kilpirauhasen pahkuroita,mitä mulla jo vuosia sitten tutkittiin ja olivat hyvänlaatuisia,paikka vaan tuntuu olevan liian ylhäällä. Ja mä kun kammoksun sitä ohutneulanäytettä, oli niin ilkeen tuntusta ku viimeksi ottivat koepaloja kilpirahasesta ja sen muutoksista.
Todennäköisesti ei ole kyllä mitään kummempaa,mutta se neula |O
Näin mäkin ajattelisin..mut pelkään ylikovaa sitä näytettä,mieluummin menisin gastroskopiaan..Älä maalaa piruja seinille. Tuskin on mitään. :hug: :kiss:
Koeta kestää. Tulenko mukaan? Voin pitää kädestä kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29080483:Näin mäkin ajattelisin..mut pelkään ylikovaa sitä näytettä,mieluummin menisin gastroskopiaan..
Tuu vaan :kiss: Toki,kyllä mää luulen,että sä siihen penkkiin mun viereenkin mahtuisitKoeta kestää. Tulenko mukaan? Voin pitää kädestä kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29080507:Tuu vaan :kiss: Toki,kyllä mää luulen,että sä siihen penkkiin mun viereenkin mahtuisit
Ei mulla ole. Ei täs kämpäs saa eikä voi pitää. Eron jälkeen ny yli kaks vuotta ilman mirriä. Ensimmäistä kertaa neljäänkymmeneen vuoteen.:'(Nii mitä, asiamies, onko sullakin katinroikale? Etkä oo vilauttanu meille :O
Ota halaus lohduksi. :hug:huomenta
Miut on jätetty. Ennen kuin oli mitään suhdetta. vittu..
Komppaan Ladya. Tuskin on mitään. Ilman näytettä vaan ei selviä??? Saako siihen puudutuksen tai unihiekkaa?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29080483:Näin mäkin ajattelisin..mut pelkään ylikovaa sitä näytettä,mieluummin menisin gastroskopiaan..
:hug: kiitsOta halaus lohduksi. :hug: