Voin minä laittaa kohta.Booty ja Peyote ovat pettäneet minut.
Jösses että oot nätti
Ei se oo totta. Oon nähnyt sun kuvan ja olet tosi söpö.Yhistä Mervi Tapolan ja Johanna Tukiaisen meikittömät kuvat, ni tulos on jotakuinki mun näköinen.
Hmm. Näytät tutulta, missä mä voisin olla nähnyt sut?Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29078895:
En oo enää. Olen lihonut sen jälkeen (paljon).Ei se oo totta. Oon nähnyt sun kuvan ja olet tosi söpö.
Monet muutkin ovat sanoneet että mä olen jotenkin tutun näköinen. Ehkä mä sitten etäisesti muistutan jotain julkkista.Hmm. Näytät tutulta, missä mä voisin olla nähnyt sut?
Vai muistutatko ehkä jotakuta julkkista?
Mä tiesin tämän, sulla on rikollinen tausta:Hmm. Näytät tutulta, missä mä voisin olla nähnyt sut?
Vai muistutatko ehkä jotakuta julkkista?
Ihan hyvä vaa et pidät tota kypärää päässä, tos toises kuvas oot kyl vähän plösö.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29079660:Monet muutkin ovat sanoneet että mä olen jotenkin tutun näköinen. Ehkä mä sitten etäisesti muistutan jotain julkkista.
Ai saatana! :$
Jotkut vaan sanoo että mun ääni kuulostaa jotenkin oudolta toi kypärä päässä.Ihan hyvä vaa et pidät tota kypärää päässä, tos toises kuvas oot kyl vähän plösö.
Voi Peyote sä oot niin kaunis! T. stalker