Ebay onko kukaan tilannut?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sintti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sintti"

Vieras
Osaisko joku neuvoa kuinka tilaan ebaystä.
Haluaisin tilata kännykkääni yhden jutun ja nyt meitä olisi kaveriporukka, joka haluaisi myös tilata. Tilattaisiin porukassa ja ilmeisesti kannataa tilata samalta myyjältä sitten joten kysymys kuuluukin miten?!
Löysin saman myyjän muut kohteet kohdan, mutta miten rajata sitä tiettyyn merkkiin tms?! ei ollut vaihtoehtoja :/
pitääkö selata kaikki monta sataa ilmoa läpi löytääkseen etsimänsä...
En ole ennen tilannut

Löysitkö ylipäänsä sen tuotteen minkä haluat tilata? Tilaako kaikki saman? Tää jäi mulle epäselväksi (mut tää ei ookaan mun päivä, oon huomannut...).

Jos tilaat eri tuotteita (vaikka samalta myyjältä) niin jokainen on oma tilauksensa ja tulee omassa paketissaan. Tuollaiset yhdistelmätilaukset kyllä onnistuu mutta sinun pitää ottaa yhteyttä myyjään ja sopia diili.

[QUOTE="vieras";29078737]Muista että pitää olla luottokortti että sieltä voi tilata. Ei onnistu electronilla.[/QUOTE]
Pitää olla myös PayPal-tili.
Ja periaatteessa ei tarvita mitään korttia sillä PayPal-tilille voi siirtää rahaa pankkitililtä.

Viimeksi muokattu:
Olen paljonkin tilannut sieltä. Muistaakseni sinne ensin pitää rekisteröityä ja sitte etsimään tuotetta nimellä....tuote voi itsessään olla edullinen mutta postimaksut aika huimat. Siellä on kyllä hyvät neuvot miten tilataan.Sitten on sellainen kun pay pall jonka kautta maksetaan luottokortilla.

[QUOTE="vieras";29078737]Muista että pitää olla luottokortti että sieltä voi tilata. Ei onnistu electronilla.[/QUOTE]

Onnistuuhan, itse en oo muulla tilannutkaan. Ap jos klikkaat siitä mistä saat myyjän muiden tuotteiden listan esille, niin kirjoita sen jälkeen vaan siihen yläreunan hakuun mitä etsit, se haku on siinä vaiheessa jo rajattu vain sen käyttäjän tuotteisiin.

[QUOTE="maarit";29078777]Olen paljonkin tilannut sieltä. Muistaakseni sinne ensin pitää rekisteröityä ja sitte etsimään tuotetta nimellä....tuote voi itsessään olla edullinen mutta postimaksut aika huimat. Siellä on kyllä hyvät neuvot miten tilataan.Sitten on sellainen kun pay pall jonka kautta maksetaan luottokortilla.[/QUOTE]

Kannattaa klikata sieltä sivuvalikosta että hakee vaan sellaiset tuotteet joissa on ilmainen kuljetus. Eli pylpyrä free shipping-kohtaan niin ei tartte postimaksuista murehtia.

Alkuperäinen kirjoittaja en tilaa enää;29078791:
Ja sitten pitää odottaa sata vuotta että tuote tulee, jos ei katoa matkalla..

Mulla on nopeimmillaan tullut tuote australiasta asti kolmessa päivässä. Yleensä toimitusaika on n. 1-2 viikkoa vaikka tuotteen tiedossa sanotaan 3-5vkoa. Laittavat varmuuden vuoksi noin pitkät toimitusajat niihin ettei tuu turhia marinoita JOS jollain tuotteella kestäisikin. Mulla ei oo ikinä kestänyt missään tavarassa edes tuota kolmea viikkoa, ja tilaan kuitenkin keskimäärin kymmenen tuotetta kuukaudessa sieltä.

[QUOTE="hanna";29078816]Kannattaa klikata sieltä sivuvalikosta että hakee vaan sellaiset tuotteet joissa on ilmainen kuljetus. Eli pylpyrä free shipping-kohtaan niin ei tartte postimaksuista murehtia.[/QUOTE]

Ei ne "free shipping"it välttämättä koske suomea.

Alkuperäinen kirjoittaja en tilaa enää;29078791:
Ja sitten pitää odottaa sata vuotta että tuote tulee, jos ei katoa matkalla..
Euroopasta tulee alle viikossa. Thaimaasta tulee myös nopeasti. Viimeisin tilaus tuli Briteistä kolmessa päivässä postilootaan. Kiinasta ja Hong Kongista tulee 1-5 viikkoa. Teen useamman tilauksen kuukaudessa enkä enkä koskaan ole jäänyt ilman tavaraa. Kerran odottelin 6 viikkoa Kiinasta pakettia ja kun ei kuulunut niin kerroin siitä myyjälle kuten ohjeissa neuvotaankin tekemään. Heppu laittoi välittömästi uuden paketin postiin joka saapui normaalisti perille.

Kaukoidästä tilatessa postimaksut ovat naurettavan pienet.

Ostan todella usein tuotteita ebaysta, mutta kysymystäsi/ongelmaasi en oikein ymmärtänyt? Haku kenttään vaan se haettavan tuotteen nimi vaikka siellä myyjän muiden tuotteiden osiossa, niin pitäisi löytyä. Kysy selkeämmin jos et vielä kysymykseesi ole saanut vastausta. :D

[QUOTE="Heippa";29078838]Ei ne "free shipping"it välttämättä koske suomea.[/QUOTE]

Ai no kumma juttu kun joka ikinen tuote jonka oon tilannut on tullut suomeen ilman postimaksuja. Laitanko kuitteja vai uskotko vaan sanomalla?

Esim. tuommoisia tuli mulle just viime viikolla, toimitukseen meni 6 päivää mukaanlukien viikonloppu. Ja postimaksut oli ilmaset. :) http://www.ebay.com/itm/400526493724?var=670115930473&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

[QUOTE="hanna";29078887]Ai no kumma juttu kun joka ikinen tuote jonka oon tilannut on tullut suomeen ilman postimaksuja. Laitanko kuitteja vai uskotko vaan sanomalla?[/QUOTE]

Sehän riippuu ihan kuuluuko ne C, D, E, F ryhmään incotermissä.

[QUOTE="vieras";29078927]Sehän riippuu ihan kuuluuko ne C, D, E, F ryhmään incotermissä.[/QUOTE]

Pitää valita sellaisia tuotteita joissa on maininta "Shipping:
FREE Economy Int'l Shipping". Oma moka jos ei moiseen kykene. :)

[QUOTE="hanna";29078961]Pitää valita sellaisia tuotteita joissa on maininta "Shipping:
FREE Economy Int'l Shipping". Oma moka jos ei moiseen kykene. :)[/QUOTE]

Shipping vai Delivery :) =Laivaus ja kuljetus

Yhteistyössä