Ebay onko kukaan tilannut?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sintti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29078994]Ok. Itse olen tilannut vain Amazonista. Laskeeko tuollakin valmiiksi kaikki kulut, tullin jne. siihen loppusummaan euroina?[/QUOTE]
Postikulut on mutta ei tulleja. Eihän alvia ja tullimaksua myyjälle makseta kuitenkaan joten miksi se siellä olisi?

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29079033:
Postikulut on mutta ei tulleja. Eihän alvia ja tullimaksua myyjälle makseta kuitenkaan joten miksi se siellä olisi?

Amazonissa ainakin se kokonais summa on siinä kun sen maksaa, sitten vaan odotellaan pari päivää pakettia kotiin tuotuna. Aina tuovat sen ovelle asti.
eBayssako pitää erikseen vielä maksaa jotain kun on tilannut tavaran ja maksanut sen pay-palin kautta, tuovatko kotiin asti?

[QUOTE="vieras";29079052]Amazonissa ainakin se kokonais summa on siinä kun sen maksaa, sitten vaan odotellaan pari päivää pakettia kotiin tuotuna. Aina tuovat sen ovelle asti.
eBayssako pitää erikseen vielä maksaa jotain kun on tilannut tavaran ja maksanut sen pay-palin kautta, tuovatko kotiin asti?[/QUOTE]

No tullit ja ALVithan riippuvat täysin siitä, että tilaatko EU:n alueelta vai et. Jos vaikkapa Yhdysvalloista tilaat 500 dollarilla, niin tullipostiin jää suurella todennäköisyydellä. Tullausilmoitus tosin on nykyään helppo tehdä Itellalle netin kautta tai kuriirifirmoille vaikkapa puhelimitse.

[QUOTE="vieras";29079052]eBayssako pitää erikseen vielä maksaa jotain kun on tilannut tavaran ja maksanut sen pay-palin kautta, tuovatko kotiin asti?[/QUOTE]
Kyllä kaikki kamat on ihan kotiin asti tulleet yhdellä maksulla. Kiinalaisilla on tapana laittaa pakettiin merkintä "gift" tai hinta muutamaksi euroksi niin ei mene edes tulliin.

[QUOTE="hanna";29079349]Ihan kuule kopion ebaysta ton ilmaisun, äläpä nyt jaksa nipottaa. :D[/QUOTE]

Kunhan kysyin kun tunnuit niin hyvin tietävän, et sitten tiennytkään :D No ihan sama minulle..

[QUOTE="vieras";29079403]Kunhan kysyin kun tunnuit niin hyvin tietävän, et sitten tiennytkään :D No ihan sama minulle..[/QUOTE]

Ai mitä mä nyt en tiennytkän? :O Nyt menee oikeesti nää sun viestit niin yli hilseen et en tiiä enää yhtään mistä puhut. :D

[QUOTE="hanna";29079553]Ai mitä mä nyt en tiennytkän? :O Nyt menee oikeesti nää sun viestit niin yli hilseen et en tiiä enää yhtään mistä puhut. :D[/QUOTE]

Kyllä me uskotaan sinua. Ei taida olla ihan ensimmäinen asia eikä viimeinen jota et ymmärrä, älä huoli "teitä" on olemassa, yleensä suljetuilla. :D

kyllä voi tilata electronillakin ja tuotteet joiden kohdalla lukee free shipping on todellakin ilmainen toimitus. siellä omissa tiedoissa pitää ilmoittaa osoitetiedot niin sen perusteella tulee noi shipping tiedot siihen kohteeseen. ite tilaan brittien ebaysta todella paljon ja aina on sujunut ongelmitta

[QUOTE="vieras";29079581]Kyllä me uskotaan sinua. Ei taida olla ihan ensimmäinen asia eikä viimeinen jota et ymmärrä, älä huoli "teitä" on olemassa, yleensä suljetuilla. :D[/QUOTE]

Siis ootko sä tosissas? Jos mä en ymmärrä miks sä alat nipottamaan siitä miten Ebayssa ilmaistaan toimituskulut (joka ei siis ollut mun keksimä termi), niin mä oonkin sitten suljetun osaston kamaa? :O Pitäsköhän sun mennä nukkumaan, ajattelet selvästi nyt vähän omituisesti tällä hetkellä? :D Siis miten voi saada tällaisestakin asiasta haukut niskaansa ja kehotuksen mennä hoitoon? :D

[QUOTE="hanna";29079667]Siis ootko sä tosissas? Jos mä en ymmärrä miks sä alat nipottamaan siitä miten Ebayssa ilmaistaan toimituskulut (joka ei siis ollut mun keksimä termi), niin mä oonkin sitten suljetun osaston kamaa? :O Pitäsköhän sun mennä nukkumaan, ajattelet selvästi nyt vähän omituisesti tällä hetkellä? :D Siis miten voi saada tällaisestakin asiasta haukut niskaansa ja kehotuksen mennä hoitoon? :D[/QUOTE]

Ethän sinä pysy asiassa ollenkaan, huomasin jo heti että sinun viesteihin ei kannata vastata kun vaan vänkytät ja linkität jotain mistä et itse ole tietoinen. Mene maate kun tuntuu olevan nuppi sen verran sinulla turvoksissa :)

[QUOTE="vieras";29079699]Ethän sinä pysy asiassa ollenkaan, huomasin jo heti että sinun viesteihin ei kannata vastata kun vaan vänkytät ja linkität jotain mistä et itse ole tietoinen. Mene maate kun tuntuu olevan nuppi sen verran sinulla turvoksissa :)[/QUOTE]

Okei, sovitaan sitten niin. Ikinä en oo mitään tajunnut koko ebaysta, jostain ihme syystä mulle vaan joka viikko ropisee sieltä jotain postilaatikkoon.

Siis sun ongelma oli se että?? Voisitko vielä tän valasta, kun en oikeesti oo yhtään kartalla? :D

Yhteistyössä