kahvikirahvi
Noh? Onko sulla mies?Eiku mulla oli wuppiduu päivä...ja niin on tänäänkin.
Noh? Onko sulla mies?Eiku mulla oli wuppiduu päivä...ja niin on tänäänkin.
... Olen siinä käsityksessä, että tuo on yksi wuppiduun perusvaatimuksista...Noh? Onko sulla mies?
Eikun niiden pitää säilyä huomiseen.Ne on nyt paperipussissa ja sit muovipussin sisällä...älä kysy miksi,en tiedä..kehtaako niitä huomenna sitten enää tarjoilla?!Ne pitää syödä heti.
Mut jos pitää säilöä, niin paperipussissa jääkaappiin. Ja sit uuniin ennen tarjoilua.
Jos arvata saisin niin veikkaisin vahvaa kyllä .Noh? Onko sulla mies?
Iltapäivää. Sitä on käyty kaupassa? Annahan kun arvaan. Ostit munakastarvikkeet?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29073961:
Lähden kohta kauppaan ja ehkäpä voisin ostaa tosiaan munakastarpeet .Iltapäivää. Sitä on käyty kaupassa? Annahan kun arvaan. Ostit munakastarvikkeet?
Vehnäpullaahan se on, eli ei se päivässä pilaannu.Eikun niiden pitää säilyä huomiseen.Ne on nyt paperipussissa ja sit muovipussin sisällä...älä kysy miksi,en tiedä..kehtaako niitä huomenna sitten enää tarjoilla?!
Tui tui! ;__; Ihana, mikä se on?
panin jo.Laitahan Tinkuliini nyt ne croissantit jääkaappiin, äläkä kiusaa pikkueläimiä. Niih.
alligaattori vauva...?Tui tui! ;__; Ihana, mikä se on?
mäkin voisin ottaa pikkutirsat ennekuin tästä lähden.Örgh, meen lepäämään hetkeksi ennen kun meen sinne vanhempainiltaan.. Ei huvittais yhtään, mutta mentävä on. Heissan!
Ei täs mitään. Töitä ja koulua oli tänään. Pikkasen väsyttää.Alkuiltaa ! Tunnin päästä läksii jälkikasvu äidin kera reissuun lauantaihin asti, sussu lähti jo aamusta sunnuntaihin kestävälle reissulle. Nyt sitten jotain pahoja pitäis yksistään keksiä - yh-isän harvinaista herkkua. Perjantaina ainakin jonkin sortin pippalot olis tarkoituksena pitää.
Mutta mitäs muille?
sama täällä tai ehkä lauantaina mutta kuitenkin joten pidetäänpä huisin hauskaaAlkuiltaa ! Tunnin päästä läksii jälkikasvu äidin kera reissuun lauantaihin asti, sussu lähti jo aamusta sunnuntaihin kestävälle reissulle. Nyt sitten jotain pahoja pitäis yksistään keksiä - yh-isän harvinaista herkkua. Perjantaina ainakin jonkin sortin pippalot olis tarkoituksena pitää.
Mutta mitäs muille?
mitä sää opiskelet?Ei täs mitään. Töitä ja koulua oli tänään. Pikkasen väsyttää.
Kikka - MÄ HALUUN VIIHDYTTÄÄ (1989) - YouTubeHei,viihdyttää mua nyt kun täällä teijän seurana olen tunnin päästä kun en enää ole sit.