Lady Gardenea
Mun alaa oppisopimuksella. Olen palvelualalla.mitä sää opiskelet?
Mun alaa oppisopimuksella. Olen palvelualalla.mitä sää opiskelet?
hihii ,palvelualalla. eiku oikeesti,koska valmistut?Mun alaa oppisopimuksella. Olen palvelualalla.
Ensi keväänä.hihii ,palvelualalla. eiku oikeesti,koska valmistut?
Uuni vaik pariinsataan, eikä tartte olla kovin kauaa, kun eihän niit enää tartte paistaa, ainoastaan lämmittää.missä asteessa mää lämmitän ne croisantit sit huomenna...ja kui kauan?
oukki doukki,kiitttiUuni vaik pariinsataan, eikä tartte olla kovin kauaa, kun eihän niit enää tartte paistaa, ainoastaan lämmittää.
Puolen minsan pyöräytys mikrossakin toki lämmittää, mut mielestäni uuni on jotenkin hellävaraisempi.
:kiss:mutta nyt mää otan ja lähen,katsotaan ehtiikö huomenna kurkistaa ketjuun. mukavaa iltaa kaikille ja hyvää yötä jo nyt.
se on wuppiduu ja moikka :wave: :kiss:
Ikävä uutinen, mu ei suklaati loppumaan pääse. Hinta vaan nousee. Ja kun hinta nousee riittävästi, niin sit taas suklaatipuut laitetaan iloisesti kasvamaan.
Hyvää iltaa. Kivan naamarin löysit. Marakatista vai punanaamiosta?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29074608:
Tein ihan itse .Hyvää iltaa. Kivan naamarin löysit. Marakatista vai punanaamiosta?
iltamuna . Ja moi ihkuvalo :wave:Iltoja...pyörähdys taas :wave:
Ja sit painun iltamunalle, keitin niitä muutaman :snotty:
Ai niit tarttee useamman ja ne pitää keittää???Iltoja...pyörähdys taas :wave:
Ja sit painun iltamunalle, keitin niitä muutaman :snotty:
Täällä ei oo yhtään munaa, keitettyä tahi muunlaista : /Ai niit tarttee useamman ja ne pitää keittää???
:|Täällä ei oo yhtään munaa, keitettyä tahi muunlaista : /
Koska juuri paistoin viimeisen pannussa nuudeleiden kera :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29074745:
|OKoska juuri paistoin viimeisen pannussa nuudeleiden kera :vampire:
Iltaa Pitkäkaula :wave:Ratkaisu työttömyyteen: Lähetetään työttömät kasvattamaan suklaata. Työttömät saa töitä, suklaa ei lopu kesken, eikä tartte valittaa että maahanmuuttajat tekee meidän työt. Eikä ulkomainen tuotanto varmaan tunnu niin suurelta ongelmalta, kun kerta väki on kotimaista Ellei sitten joku halua rakentaa/rakennuttaa Suomeen kaakaoviljelmää.