Miehen pieni varustus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja sinä paljastit oman totuutesi eli melkoisen tilavuuden vitussa heti alkuun :)

[QUOTE="Minna";28788438]Mikä siinä on, että miesten pitää suurennella kokoaan. Chattipalstalla olen peräänkuuluttanut isoa tai paksua vehjettä. Niitä tuntuu olevan lähes kaikilla. Kun sitten on päästy kuvien vaihtoon asti, niin seisova kalu näyttää olevan korkeintaan miehen kämmenen pituinen ja 6,5 cm halkaisijakin on kutistunut alle puoleen.

Eikö ne idiootit tajua, että totuus paljastuu ennemmin tai myöhemmin.[/QUOTE]

[QUOTE="Minella";28712607]Miehelläni on todella pieni varustus. Juhlakunnossa n. 9 senttiä ja vieläpä kapea ns. puikkomalli. Olemme olleet naimisissa 6 vuotta enkä ole saanut kertaakaan orkkua mieheni kalulla.

Mies mököttää kun sanon etten saa orgasmia hänen kanssaa. Olen yrittänyt selittää ettei se johdu kalun koosta, vaan siitä ettei se ole tarpeeksi pitkä ja paksu. Mies ei tätä halua ymmärtää vaan aloittaa mykkäkoulun.

Joskus mies kysyi minkälainen kalu minua mielyttää ja kerroin että työpaikkamme siivooja Abdullahilla esimerkiksi on tosi paksu 24 senttinen teräksen jäykkä kalu. Siitäkin mies otti nokkiinsa vaikka sanoo kannatavansa avoimuutta ja keskustelua myös seksiasioissa.

Joku vuosi sitten hankin suuren punaisen dildon jolla tyydytän itseni mieheni lauettua. Nyt mies on mustasukkainen dildolle ja kyselee koko ajan onko Abdullahilla samanlainen. Jankuttaa vain samaa vaikka olen miljoona kertaa sanonut että Abdullahin kalu on vielä suurempi, musta ja maistuu myskille. Mies vaan näyttää pitkää naamaa kun lauettuaan kaivan tekokalun yöpöydän laatikosta ja tyydytän itseni.

Miten voisin oppia nauttimaan mieheni kalusta? Vai olisiko joku leikkaus tai pumppu jolla mieheni varustusta voisi kasvattaa? Erota en haluaisi koska muuten menee hyvin.[/QUOTE]
Sexshopeissa ja sexmessuilla olen nähnyt luonnolisen näköisiä penisjatjoa. Luulisin ettei paljoa eroa aidosta, ainakaan pimeässä.

[QUOTE="Minna";28788438]Mikä siinä on, että miesten pitää suurennella kokoaan. Chattipalstalla olen peräänkuuluttanut isoa tai paksua vehjettä. Niitä tuntuu olevan lähes kaikilla. Kun sitten on päästy kuvien vaihtoon asti, niin seisova kalu näyttää olevan korkeintaan miehen kämmenen pituinen ja 6,5 cm halkaisijakin on kutistunut alle puoleen.

Ne ihan oikeasti luulee omaavansa 25cm pitkän lenkin. (Mittanauhan nollapääty on asetettu lähelle peräaukkoa mistä se kulkee kivesten ohi vartta pitkin tattiin saakka - vahingossa tai tahallaan väärältä puolelta ;))

Meillä on isännällä semmonen kehitinpumppu. Pumppuaa sillä joka ilta vehettään ja on 3 kuukauessa kasvanut n. 4 senttii (nyt 16 senttinen). Jouluna pääsen toivottavasti aina haluamani 20 senttisen kimppuun ;) paras KOVA paketti mitä voi saada ;)

Se vaan on niin,että harvalla suomalaisella miehellä on iso muna,edes kohtalaisen kokoista ei löydy.
Ja siis selvitänpä nyt vielä,kun sitä joku kuitenkin kohta huutelee,niin ei,pilluni ei ole väljä.

Ja mitä tuohon abduhallaniin vai mikäsenyoli tulee..niin vaikka tää provo onkin,niin oikeesti mustilla on useasti iso.
Mustaa miestä en ikipäivänä muuten itselleni ottaisi,muuten kuin aina yhdeksi yöksi kerralaan silloin tällöin,eli siis kun on ns"karkkipäivä" nams! ja mikä parasta,sellasen saa aina mukaan,vaikka ei niin ruusuinen naamastaan tai kropastaan ois,eli tytöt!kokeilkaa mustaa ja ihastukaa,aaah!

kumma kun miehet ovat kovia arvostelemaan naisiaan jos ovat muutaman kilon lihonneet, mutta nainen ei saisi sanoa suoraan ettei miehen kalu riitä, tai on jopa liian pieni, siitä älähdetään heti!!:D

Mahtava ketju !
Mun exällä oli kans niin onneton kalu että huhhuh.... Ekaa kertaa kun sekstasimme kysyin, joko tule mun sisään ja hän vastasi et on jo :DDD Ja joo, ei mullakaan ole väljä pillu. Hän oli mun toka seksikumppani ja omasi just jonkun 7cm pitkän nakin. Siihen loppui se suhde...

Tämä kokokysymys on aina yhtä huvittava :laugh:
naiset kilpaa huutavat kuinka tarvitsevat isoa lekaa eivätkä kai tajuavat, että haukkuvat väärää puuta :D

vähän sama kuin mies sanoisi, ettei vaimoni näytä oikein miltään vaikka vika onkin siinä että mies on sokea eikä siis näe edes naistaan.

No naisen suhteen---Perse kiristetty farkuilla ja rintsikoilla topattu ja kohotettu. Kun otetaan vaatteet pois, muodot valahtavat vaatteiden kanssa lattialle.

Onpas typeriä kommentteja täynnä koko ketju. Ja miksi edes luin, en tiedä.

Minä kyllä tiedän, jos miehellä on pieni tai jos se on liian iso, mutta minä en ole koskaan tiennyt, onko minun vehkeeni löysä vai ei.

Myönnettäköön, että aluksi olin pettynyt miesystäväni pienestä munasta. Mutta kun rakastuin, sillä ei ollut merkitystä. Oikeastaan mua inhotti, kun hän kerran osti lahjaksi dildon, joka oli aivan ylisuuri.

Mutta sitten, kun mulla oli suurimunainen miesystävä, puhuin, että se on vaan bonus. Että oikeasti koolla ei ole väliä, jos rakastuu.Iso tuntui hyvältä, en minä sitä kiellä.

Mutta, että alkoi ärsyttää sen ylpeys suuresta munasta. Ikäänkuin kaikki olisi ollut siitä kiinni. Mieluummin olisin ottanut seksiä vastaan joskus ilman sitä, että piti ihailla hänen isoa kaluaan. Huoooh.

Että kaikista mieluiten minä ottaisin miehen, jolla on järkisolut aivoissa. Eli IHAN OIKEASTI, koolla ei ole väliä, kunhan muut "perusjutut" on kohdillaan. Ja perusjutuilla tietenkin tarkoitan lähinnä ihnhimillisyyttä.

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace

Yhteistyössä