The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon ehkä sellanen, joka lannistuu aika äkkiä, jos tuntee olonsa ulkopuoliseksi. Teillon kuitenki niin valmis oma sisäpiiri täällä. Mietin, mitä teen täällä? Käyn mä lukemassa muitakin ketjuja mutta palaan silti aina tänne.

Joku viehätys tässä siis kai on?

Ja: Olen Nainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29067731:
Mä oon ehkä sellanen, joka lannistuu aika äkkiä, jos tuntee olonsa ulkopuoliseksi. Teillon kuitenki niin valmis oma sisäpiiri täällä. Mietin, mitä teen täällä? Käyn mä lukemassa muitakin ketjuja mutta palaan silti aina tänne.

Joku viehätys tässä siis kai on?

Ja: Olen Nainen.
Höpsis... tänne piiriin mahtuu pyörimään kyllä lisää väkeä.
 
Jos kudokset näkyy, niin todella kauan. Edesvastuutonta touhua.

Toisekseen, antaa kovin kummallisen vaikutelman, jos on varaa autoon, heppaan ja heppakärryyn, mutta ei renkaisiin?
Nimenomaan. Katsoin ensin niiden renkaiden pintaa ja kokeilin kädelläni ja totesin, että ei helvetti, kuinka sileät ja sitten katsoin taskulampulla, niin langat näkyi perkele.
Auto on 18 vuotta vanha farmari-Volvo ja heppa ja heppakärry on silloin kun tienasin hyvin, minun rahoittamiani. Sitä ihmettelen, miten exällä on varaa tuon hepan ylläpitoon. Ja renkaat ei varmaan vaan kiinnosta sitä. Teen rengastarkistuksen seuraavalla kerralla, kun lähtevät reissuun.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä