The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta minäpä otan nyt karkkikipon, meen miehenpuolikkaan seuraksi sohvalle ja Jurassic park lähtee pyörimään. Saa nähä saisinko karvapallit viel seuraks, niillä on nyt iltavillit meneillään.


Nii ja hitto, vaikuttais siltä että viisurit jatkaa puhkeamistaan pitkästä aikaa. Lenssukin varmaan kohta iskee kun parina päivänä ollu kurkku niin kipeä et on pitäny teekupillisten lomassa nauttia särkylääkkeitä :kieh: En tykkää. Vaan nyt sinne lehvan pariin, heipodei :wave:
Mukavaa leffailtaa ja toivotaan, että flunssa ei ottaisi tullakseen :kiss:.
 
Mutta minäpä otan nyt karkkikipon, meen miehenpuolikkaan seuraksi sohvalle ja Jurassic park lähtee pyörimään. Saa nähä saisinko karvapallit viel seuraks, niillä on nyt iltavillit meneillään.


Nii ja hitto, vaikuttais siltä että viisurit jatkaa puhkeamistaan pitkästä aikaa. Lenssukin varmaan kohta iskee kun parina päivänä ollu kurkku niin kipeä et on pitäny teekupillisten lomassa nauttia särkylääkkeitä :kieh: En tykkää. Vaan nyt sinne lehvan pariin, heipodei :wave:
:kiss: ja silittele karvapalleja..siis ihan kisuja..tiedän mitä ajattelit heti:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067471:
maustamatonta tuorejuustoa .
Kun tossa joulusta oli puhe, niin varmaan parinakymmenenä vuotena tein joulupöytään tuorejuuston. ts. munajuuston. Herkkua oli se ja jälkikasvu tykkäs siihen malliin, että hyvä kun itse sai maistaa.
Ny ei o pariin vuoteen tullu tehtyä.
 
Miten musta tuntuu, että tilanteeseesi sopisi aikanaan kirjoittamani "Eromiehen laulu":

Heikot sortuu elon tiellä
ja nyt mä olen juuri siellä.
Kaatumassa kesken kisan,
jo vinossa kuin torni Pisan.
Kuoli koira, jätti akka.
Nyt mä mietin lakkaamatta,
että luoti, vaiko köysi,
Kun akkani tuon toisen löysi.

kertsi:

Ristiin meni sukset,
nyt alkaa elatukset
ja akka uuden äijän kanssa rynkyttää.
Nyt yksin yksiössä
mä istun keittiössä
kanssa kaljan enkä selvää päivää nää.

On mulla patja lattialla,
kaljakori pöydän alla.
Auto, lapset, talo, takka
aivan kaiken otti akka.
Akka papereita laatii,
kaiken vei mut lisää vaatii.
Kun uusi äijä akan selättää,
mun sekin pitää elättää.

Ristiin meni sukset….
Ootsa joku musiikkimies?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä