Elämäni noloin salaisuus: osallistuin Leijonalaulun sanoituskisaan sillon vuonna... mitä???? Kun saivat kultaa, nyt äsken...
Mutta kun myö ollaan vähän vallattomia..... taas :ashamed:.Älkääs ny karatko mihinkään nurkkaan. En mä teitä nurkista osaa kattella. Niih.
En usko, koska ei se ihan noinkaan mene.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067658:Uskohan nyt mies Kyöpsistä. Sinä itse olet riittävä motivaatio :hug:. Ja ihan sama Tinkulle :hug:.
:stick: Meneepäs.En usko, koska ei se ihan noinkaan mene.
Voipi löytyä muutama .Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29067691:Onko teillä joitan salaisuuksia, mistä kukaan läheinen ei tiedä? Eikä varmaan IKINÄ uskois just susta sitä...?
Eikö kaikilla oo? Mulla ainaki.Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29067691:Onko teillä joitan salaisuuksia, mistä kukaan läheinen ei tiedä? Eikä varmaan IKINÄ uskois just susta sitä...?
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29067697:Mää en vaan nyt jotenki... passaa?
En ees tiiä mikä tuommonen oli...Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29067670:Elämäni noloin salaisuus: osallistuin Leijonalaulun sanoituskisaan sillon vuonna... mitä???? Kun saivat kultaa, nyt äsken...
Iltalehtikö sen keksi, siis piti keksiä Leijonalaulu.En ees tiiä mikä tuommonen oli...
Höpsis... tänne piiriin mahtuu pyörimään kyllä lisää väkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29067731:Mä oon ehkä sellanen, joka lannistuu aika äkkiä, jos tuntee olonsa ulkopuoliseksi. Teillon kuitenki niin valmis oma sisäpiiri täällä. Mietin, mitä teen täällä? Käyn mä lukemassa muitakin ketjuja mutta palaan silti aina tänne.
Joku viehätys tässä siis kai on?
Ja: Olen Nainen.
nii just! muutenki hiljaseks menny kun kaikki kadonnu niin uutta kehiin vaan ja vanhat toivottavasti palaa joskus takas. mää tahon ruutiksen ja Arieksen tänne takas!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067750:Höpsis... tänne piiriin mahtuu pyörimään kyllä lisää väkeä.
Juu tästä se elämä taas voittaa. Aika lailla pelastusarmeijalle meni kyllä tämä päivä, horrostanu vaan sohvalla+mussuttanut kaikkee mussua.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067720:Myttynen :kiss: Joko olo alkaa helpottumaan?
Niimullakii! Mut ajattelin viedä ne mukanani hautaan.Eikö kaikilla oo? Mulla ainaki.
Niin, voihan se olla että tunne menee ohi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067750:Höpsis... tänne piiriin mahtuu pyörimään kyllä lisää väkeä.
Tilaa on.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067750:Höpsis... tänne piiriin mahtuu pyörimään kyllä lisää väkeä.
Mikshän ne on sit lähteneet, ne vanhat?nii just! muutenki hiljaseks menny kun kaikki kadonnu niin uutta kehiin vaan ja vanhat toivottavasti palaa joskus takas. mää tahon ruutiksen ja Arieksen tänne takas!
Menny multa ihan ohi. No en oikeen urheilua seuraakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29067738:Iltalehtikö sen keksi, siis piti keksiä Leijonalaulu.
Nimenomaan. Katsoin ensin niiden renkaiden pintaa ja kokeilin kädelläni ja totesin, että ei helvetti, kuinka sileät ja sitten katsoin taskulampulla, niin langat näkyi perkele.Jos kudokset näkyy, niin todella kauan. Edesvastuutonta touhua.
Toisekseen, antaa kovin kummallisen vaikutelman, jos on varaa autoon, heppaan ja heppakärryyn, mutta ei renkaisiin?