Argh, mulla ei oo jääpalalokeroisia |OOlen jo vetämässä takkia päälle... Laitahan jääkuutioita tulemaan.
Argh, mulla ei oo jääpalalokeroisia |OOlen jo vetämässä takkia päälle... Laitahan jääkuutioita tulemaan.
ole hyvä vaan mutta se on jo myöhästä,koukussa olet joAlkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29063775:A P U A !
Kiitos ku olit rehellinen.
Pitäski varmaan sitten lopettaa alkuunsa. No joo, katellaan nyt
Oletko eka joka vetäsee?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29063792:Sit vedetään parit iskelmäkaraoket
sun kuuluu arvuutella kuka on uros ja kuka naaras,se on tulikoe jolla katsotaan läpäisetköAlkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29063795:Tietäs ees sellasen pienen jutun ketkä on miehiä ketkä on naisia. Vai onko sillä niin väliä?
Onneks joillakin on paljastavat kuvat.sun kuuluu arvuutella kuka on uros ja kuka naaras,se on tulikoe jolla katsotaan läpäisetkö
Totta hel*etissä!Oletko eka joka vetäsee?
No sitten nokkelana naisena laitat pullon pakastelokeroon. Ei tehdä elämästä niin gauheen vaikeeta.Argh, mulla ei oo jääpalalokeroisia |O
Ei kaikkea voi tietää. Mökkönkiäisistäkin asia on hirveen vaikee päätellä.Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29063795:Tietäs ees sellasen pienen jutun ketkä on miehiä ketkä on naisia. Vai onko sillä niin väliä?
liian vaikee nikki selvinpäin saatikka sitten hiprakassa,pitää keksiä lyhennys!Ei kaikkea voi tietää. Mökkönkiäisistäkin asia on hirveen vaikee päätellä.
Jos tää kyseinen on nainen niin eikö se Neiti M ,niinku Bondissakinliian vaikee nikki selvinpäin saatikka sitten hiprakassa,pitää keksiä lyhennys!
Mökkis?liian vaikee nikki selvinpäin saatikka sitten hiprakassa,pitää keksiä lyhennys!
Tsih TSIIIIH! AAaH!TSIH!
Cheers!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29063892:Tsih TSIIIIH! AAaH!
Mitäs pullossa,lasissa tai tölkissä?Cheers!
goldarin ananas sidukka ihan pullosta suoraanAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29063904:Mitäs pullossa,lasissa tai tölkissä?
Ihan sama mitä kenenkin baarikaapista löytyy, kaikki käy tähän hetkeen.
Mä
en
mene
enää
saunaan
tuon
perheeksi
kutsutun
lauman
kanssa!
Täytyy niitä vissiin olla kahdenlaisia kuitenki, vai mistä ne pikkukönkiäiset muuten tulisEi kaikkea voi tietää. Mökkönkiäisistäkin asia on hirveen vaikee päätellä.
Ne on vielä tuolla kaupan hyllyssä, just aattelin et pitäs kipasta hakeen.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29063904:Mitäs pullossa,lasissa tai tölkissä?
Täällä tölkistä suoraan omppu sidukkaa.goldarin ananas sidukka ihan pullosta suoraan