hyvää yötä :kiss:Mää taidan kans mennä sänkyyn. Ei jaksa koneellakaan istuskella enää. HY.
Keltasessa paperissa joo, tämmöne ku Sunrice. Mulle maistuu ainakiMulle kans |O Minkälaista riisisuklaata ostit ja mistä? Myydäänkö sitä ihanaa keltaisessa käärepaperissa ollutta enää missään? Mä näin vaan jotain milkan, mutta en uskaltanu ostaa kun ainoa maistamani milkan suklaa oli niin pahaa että syömättä jäi.
:O tohkiiko kysyä miksi ?ARGHHHHHH!!!!!!!! voi viddu et tekis mieli nyt ...prkl! vidduduu!!
Putosiko jotain varpaille???ARGHHHHHH!!!!!!!! voi viddu et tekis mieli nyt ...prkl! vidduduu!!
Iltaa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29061187:Iltaa :wave:
Moooooiiii!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29061187:Iltaa :wave:
Iltaa.:wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29061187:Iltaa :wave:
Joo, joskus.. Tulin töistä vähä aikaa sitte, saatii muutto tehtyy, viel olis vähä tavaroide asetteluu yms. muuta pientä..Moooooiiii!
suakin "näkee"
minnes muutitte? alkaako paikka Eellä? vai pysyittekö samassa paikassa?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29061235:Joo, joskus.. Tulin töistä vähä aikaa sitte, saatii muutto tehtyy, viel olis vähä tavaroide asetteluu yms. muuta pientä..
E:llähän tää kunta, tosin paikka alkaa K:llaminnes muutitte? alkaako paikka Eellä? vai pysyittekö samassa paikassa?
Ja nyt kun ymmärtäisi mikä oli tuo wuppiduu. Luulin jo aiemmin ymmärtäneeni, mutta nyt en taas ymmärrä. Joten samassa tilanteessa ollaan eli solmussa, mutta Tinkulle silti :hug:.Vidun wuppiduu putos varpaalle! pitää varmaan huokasta syvään ja laskea kymmeneen ja sit ruveta miettii mitä haluan tai tiedän mitä haluan mutta...en mä tiedä,osaa selittää. pitäs osata sopeutua mutta en tiedä pystynkö.
eli ette muuttanut pois vaan pysyitte samassa...vai? jännää tää kirjainten kanssa pelailu onko toinen kirjain sama kuin ennen vai onko se nyt A?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29061274:E:llähän tää kunta, tosin paikka alkaa K:lla
no se wuppiduu on ilmeisesti juuri se mitä luulit ja on vieläkin..tosin en tiedä varmaksi mitä luulit... enkä välttämättä tässä nyt halua asiaa paljastella.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29061284:Ja nyt kun ymmärtäisi mikä oli tuo wuppiduu. Luulin jo aiemmin ymmärtäneeni, mutta nyt en taas ymmärrä. Joten samassa tilanteessa ollaan eli solmussa, mutta Tinkulle silti :hug:.
Sisäinen Sherlokkini sanoo, että wuppiduulla on jotain tekemistä jonkun urosotuksen ja viikonlopuksi suunnitellun tekemisen kanssa. Ja Tinkuliinille lohtuhali.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29061284:Ja nyt kun ymmärtäisi mikä oli tuo wuppiduu. Luulin jo aiemmin ymmärtäneeni, mutta nyt en taas ymmärrä. Joten samassa tilanteessa ollaan eli solmussa, mutta Tinkulle silti :hug:.
No, kun ihan hämäänty tuosta putos varpaalle.no se wuppiduu on ilmeisesti juuri se mitä luulit ja on vieläkin..tosin en tiedä varmaksi mitä luulit... enkä välttämättä tässä nyt halua asiaa paljastella.
noh,mä olen tälläinen salaperäinen naarasotus...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29061315:No, kun ihan hämäänty tuosta putos varpaalle.
Muutettiin siis vanhasta kunnasta pois, eli toinen kirjain on A Ihan lähelle mun työpaikkaa, pääsen kulkeen pyörällä.eli ette muuttanut pois vaan pysyitte samassa...vai? jännää tää kirjainten kanssa pelailu onko toinen kirjain sama kuin ennen vai onko se nyt A?