Jos siis itsekin abortin haluat niin mikä estää?Mitä muutakaan voin?
Mulla on vielä paljon unelmia toteuttamatta, joihin ei kuulu lapset.
Ja en halua vielä niin suureen vastuuseen, haluan elää ja mennä vapaammin, olla nuori. Ja vielä kun yksin pitäisi vastuu kantaa...
No voi helvetti!No en mä varmaan muuta voikaan, mutta tämä ketjuhan lähti siitä kun kysyin neuvoa, miten voisin yrittää korjata välini tähän mieheen (joka ei muuten ole minun vaikka moni niin onkin tässä ketjussa puhunut) koska hän on minulle tärkeä ystävä.
Abortin teosta ei tuu kyllä hevon vittuakaan, jos minulla ei ole mulle tärkeiden ihmisten tukea.
Ei sun kannata korjata välejä siihen äijään. Etkä voi yksipuolisesti korjata. Pallo on nyt miehellä, mutta sä et voi jäädä odottelemaan.No en mä varmaan muuta voikaan, mutta tämä ketjuhan lähti siitä kun kysyin neuvoa, miten voisin yrittää korjata välini tähän mieheen (joka ei muuten ole minun vaikka moni niin onkin tässä ketjussa puhunut) koska hän on minulle tärkeä ystävä.
Abortin teosta ei tuu kyllä hevon vittuakaan, jos minulla ei ole mulle tärkeiden ihmisten tukea.
Ei sun pidä tuntea huonoa omatuntoa miehelle valehtelusta. Hän kuulostaa, anteeksi nyt, täysin paskalta, koska ulvoo omaa masennustaan, vaikka sullahan se pakka on paljon pahemmin sekaisin. Ei tollanen ole mikään ystävä, unohda koko kutale... Paitsi! No jos päätät pitää lapset, niin olisihan silloin hyvä, että pitäisit välit mieheen sen verran kunnossa, että sanoisit, että hän on tervetullut lasten elämään, jos niin päättää... Koska se on lapsille kuitenkin hyväksi, jos he saavat tuntea isänsä.Kiitos oikeasti kaikille vastanneille. Jopa niille, jotka ovat sanoneet pahasti ja herätelleet...
Nyt odotan tutkimuksiin pääsyä Sairaalan päivystyksessä.. Jotenkin kumma olo kyllä, välillä kouristelee niin pahasti ettei liikkua meinaa pystyä Toivottavasti selviän säikähdyksellä
Lähinnä vielä mietin tässä, että pitääkö minun tuntea huonoa omaatuntoa tuosta päästämästäni valheesta vs miehen tekemät asiat? Tekoni oli väärä, mutta mies on tehnyt niin paljon välinpitämättömiä tekoja että mielestäni yksi virhe minulta ei ole maailmanloppu. Olen antanut niin paljon anteeksi... Silti tunnen huonoa omaatuntoa valheestani.
Vai voinko vaan yrittää suhtautua asiaan niin että antaa anteeksi jos antaa, jos ei anna niin ei anna, se oli virhe , anteeksi olen pyytänyt enkä muuta voi?
Vai anelenko vielä anteeksipyyntöä oman mielenrauhani takia?