sattuuliikaa
[QUOTE="vieras";29060547]Miehesi ei ole mikään paras ystävä kenellekään. Itsekin olen heikko, mutta tuommoista en katsoisi päivääkään Kirjoitat, että "jos olisitte suhteessa niin tukisitte toinen toistanne aina kun toinen meinaa sortua". Sortua siis mihin? Kirjoitit, että rakastat lapsia, jotka kasvavat sisälläsi. Ja heitä ei voi korvata mikään. Sen sijaan tuommoinen mies joutaa poistaa viipymättä tuttavapiiristään ja etsiä parempaa tukiverkostoa. Et ole velvollinen häntä hoitamaan, hakekoon itse apua itselleen. Taloudellisesti pärjäätte kyllä vauvojen kanssa. Joten yritä nyt nopeasti koota parempi tukiverkosto.[/QUOTE]
Tavallaan tiedän senkin, ettei hän ole hyvä ystävä. Mutta tuntuu että hän on tälä hetkellä ainut joka ymmärtää minua (ei aborttiin liittyvät asiat) ja jota kiinnostaa mitä minulle kuuluu. enkä tietenkään ole velvollinen hoitamaan häntä enkä ole sitä yrittänytkään, säälittää vaan lyödä lyötyä ja kaataa lisää negatiivisia asioita tämän miehen niskaan...
Tavallaan tiedän senkin, ettei hän ole hyvä ystävä. Mutta tuntuu että hän on tälä hetkellä ainut joka ymmärtää minua (ei aborttiin liittyvät asiat) ja jota kiinnostaa mitä minulle kuuluu. enkä tietenkään ole velvollinen hoitamaan häntä enkä ole sitä yrittänytkään, säälittää vaan lyödä lyötyä ja kaataa lisää negatiivisia asioita tämän miehen niskaan...