The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29060352:
Ihkuliini... sama fiilis tuli ekaksi, mutta älä nyt häviä tuon takia, jookos? :hug:
Yrittää tässä nyt roikkua taas hetken...mut vattu kun pitää varoa joitain urpoja koko ajan. Enkä tarkoita niitä jotka meillä asuu :D
(Ihan kaikella rakkaudella sanottu ja ne on sentään miun urpoja :heart:)
 
Yrittää tässä nyt roikkua taas hetken...mut vattu kun pitää varoa joitain urpoja koko ajan. Enkä tarkoita niitä jotka meillä asuu :D
(Ihan kaikella rakkaudella sanottu ja ne on sentään miun urpoja :heart:)
Eläpä huoli. Tais hoitajat saada ne jo kiinni.

Sinänsä kyl kummallista miten palstalle pystyy linkittämään jotain tommoista??? Luulis helpostikin saavan jonkinmoisen xxx- eston?
 
kahvikirahvi
Jaa, kyllä kolmatta naista on tullu joskus kuultua. En vaan oo koskaan niin ahkerasti kuunnellu että olis selvinny kuka siinä laulaa. Mutta toisaalta, en oo edes useimmista lempibändeistänikään mitä tulee useimmin kuunneltua, ottanu selvää bändin jäsenistä. Se on toisarvoista, kunhan musiikki on hyvää.
Ja mitä tohon ikään tulee, en tunne edes nykypäivän hittiartisteista ketään :D
 
Mulla oli aivan loistelias koulupäivä tai ilta eilen, aivan mahtava porukka meillä koossa ja toki ne miehet pitää sitten meitä akkoja kurissa :p Ja eipä mulla kyllä niissä kouluttajissakaan valittamista oo,huipputyyppejä.

Ens viikolla pitääs sitte tulla jonkunlainen nivaska etätehtäviä,saas nähdä kui monta iltaa niitä sitten väkerretään,jos mää samalla oon koululla töissä.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä