Noh??? Mitä kummaa tapahtui?niin on... mun wuppiduu tais mennä vidduduu:ksi...tai ei se varmaa ole mutta todennäköistä. *möh*
Noh??? Mitä kummaa tapahtui?niin on... mun wuppiduu tais mennä vidduduu:ksi...tai ei se varmaa ole mutta todennäköistä. *möh*
Pitkäkaula on tosiaan nuori :snotty::O ootsää tosissas?!
ihan beibi....Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29060364:Pitkäkaula on tosiaan nuori :snotty:
ääh,ei jaks kertoo,kellokin jo noin paljon niin wuppiduut jäi tältä päivältäNoh??? Mitä kummaa tapahtui?
Kyllä tän on kuullu kaikki:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29060364:Pitkäkaula on tosiaan nuori :snotty:
Noitahan on parhaimmillaan kun päällä on pelkästään hattu ja sauvaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29059723:Mitäs tykkäät? Pukeeko minua :xmas:
täällä joutuu vähän pidättelemään tosi touhua :saint:Noitahan on parhaimmillaan kun päällä on pelkästään hattu ja sauva
Noo luudalla vähän peität strategisia paikkoja....Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29060445:täällä joutuu vähän pidättelemään tosi touhua :saint:
Yrittää tässä nyt roikkua taas hetken...mut vattu kun pitää varoa joitain urpoja koko ajan. Enkä tarkoita niitä jotka meillä asuuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29060352:Ihkuliini... sama fiilis tuli ekaksi, mutta älä nyt häviä tuon takia, jookos? :hug:
Luetko ajatuksiani, vai oletko muuten vaan hyvä?Noitahan on parhaimmillaan kun päällä on pelkästään hattu ja sauva
Noo luudalla vähän peität strategisia paikkoja....
Eläpä huoli. Tais hoitajat saada ne jo kiinni.Yrittää tässä nyt roikkua taas hetken...mut vattu kun pitää varoa joitain urpoja koko ajan. Enkä tarkoita niitä jotka meillä asuu
(Ihan kaikella rakkaudella sanottu ja ne on sentään miun urpoja :heart
Onneksi olkoon. Saako udella, että oliko tuo se isoin työ?Hei muuten arvatkaa mitä mulle kävi?
Sain tänään palautettua sen työn jota oon väkertäny viimeset viikot, eli vois pikkasen olla vapaalla. Ja sit jäin vahingossa kuitenki jumittaan tänne yo:lle :snotty:
Laulun sanoin, hiljaista on ollut:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29060500:Hellouta kaikille! Pitkästä aikaa voisin istua pitempäänkin täällä,joten mikäs täällä meininki?
Nämähän eivät mitenkään sulje toisiaan pois :saint:Luetko ajatuksiani, vai oletko muuten vaan hyvä?
Nääh, kandintyö vaan. Jäi roikkumaan tuossa taannoin enkä oikein saanut siihen tartuttua.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29060520:Onneksi olkoon. Saako udella, että oliko tuo se isoin työ?
No, mutta kandityökin on jo iso työ :flower:. Jatkatko eteenpäin?Nääh, kandintyö vaan. Jäi roikkumaan tuossa taannoin enkä oikein saanut siihen tartuttua.
Kiitos kuitenkin :kiss: