Nyt riitti ja täyttyi mitta, itsekäs ystäväni, ole hyvä ja etsi se kaatopaikka muualta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liina.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liina.

Vieras
Olen se jolle hän soittaa ja puhuu tunnin puheluita kriisiensä keskellä. Milloin syynä on hullu anoppi / appi, milloin veemäinen aviomies, milloin maailma muuten vain kaatuu päälle ja kun niitä 40 ylimääräistä kiloakaan ei kukaan tule hakemaan ilmaiseksi pois. NYT RIITTI! En ole mikään roskis johon voi oksentaa kaiken. Jos minä tarvitsen joskus kuuntelijaa niin äkkiä tulee jotain akuuttia tekemistä, lapsi kaipaa ruokaa tai väsyttää niiiiin hirveästi... Sovitut tapaamiset - ai mitkä tapaamiset? Hän tekee oharit JOKA KERTA, viimeiset kaksi kertaa olen järjestänyt lapsenvahdin ja viime minuutilla hän kehtaa MINUN soittaessani hänelle ilmoittaa, että kun nyt ei millään jaksakaan... Hei, tiedoksi sinulle "ystäväni" - tämä leelian lepotuoli napsauttaa nyt linjat kiinni, yhtään parkumista / marinaa / psyykkaussessiota en enää sulle järjestä. Teit oharit viimeisen kerran. Ja joo, kyllä, olet haaskannut parhaat vuotesi ylipainoisena kotona maaten ja kilojasi parkuen.

1129391.gif

Yhteistyössä