Pakko purkautua johonkin ! Kamalan sotkun sain aikaiseksi mutten mitään muuta :(

  • Viestiketjun aloittaja Idiootti
  • Ensimmäinen viesti
Idiootti
Elikkä joskus 4v sitten aloin seurustelemaan hyvän mies puoleisen ystäväni kanssa. Tämä mun ystävä on aina tahtonut musta enemmän kuin vaan kaverin ja päätimme sitten kokeilla suhdetta koska olin itsekin hieman ihastunut. No suhde ei kantanut pitkälle mutta yritimme muutaman vuoden päästä uudelleen. En tosin tajua miksi... Itseasiassa viime vuoden loppulla. Ei sekään oikein toiminut. Emme vaan osanneet olla pariskunta vaan olimme liian ystäväpohjalla molemmat... No tämä mun kaveri löyti sitten itselleen tyttöystävän keväällä jota petti mun kanssa. Mä aloin seurustelemaan syyskuun alussa ja ennen sitä paneskelin taas tuon mun kaverin kanssa. Fiksua tiedän. Aloin ihmettelemään kauheita itku ja raivokohtauksia ja eräs naispuoleinen kaverikin vitsaili että raskaana olisin. No tein testi ja positiivinenhan se oli. Mulla käytössä e-kapselit ja kumia käytettii miehen kanssa. Kerroin raskaudesta miehelleni joka suuttui ja lähti ovet paukkuen pois eikä ole vastannut sen jälkeen puhelimeen eikä viesteihin. Olin tosi loukkaantunut miehen käytöksestä ja ihmettelin hänen ilkeitä sanoja ennen lähtöä kunnes äsken tajusin että ei jumalauta mähän ole raskaana tälle mun kaverille ja myös se mun mies tajusi ettei lapsi ole hänen ja lähti menemään ! Mitähän vittua mä nyt teen ?! Tiedän että olen käyttäytynyt tyhmästi mutta tapahtunut mikä tapahtunut... Miten ihmeessä kerron tälle mun kaverille että ootan hänen lastaan kun hän elää siinä uskossa että odotan lasta mun exälle ????? Tämä mun kaveri ei tosiaan halua lapsia vielä. Voi jumalauta minkä sain aikaiseksi !
 
"vieras"
Voivoi.
Kuulostaa provolta, mutta tiedän että tosielämässäkin tälläisiä tyyppejä on.
Eipä siinä oikein muuta voi sanoa kuin että toivottavasti edes kärsit ja kasvat henkisesti sekä opit p*rseilyistäsi.
 
"henni"
Nonii... annat asian olla rauhassa..
Mieti mitä itse oikeastikin haluat...
Mieshän kyllä varmaan tajuaa olevansa isä kun kerrot lasketunajan.
Kaataako se lapsi sinun maailman? =)
 

Yhteistyössä