The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kirppikset on kyllä niin taivaanlahja- paikkoja! Sieltä kun voi tehdä todella hienoja löytöjä pilkkahinnalla. Meille ois kylälle tässä ens viikolla tulossa jotain kirppistapahtumaa ja aion siellä kyllä kulkea silmät auki, jos löytäisin nuille nuorimmaisille jotain samalla kun toivon itsekin pääseväni näistä pieneksi menneistä eroon. Esikoiselle on turha lähteä mitään etsimään, kun siinä kohtaa tarjonnassa tahtoo pukata eiooota :D...ja toisaalta taas ei meiltäkään juuri likene hänen käyttämiään vaatteita kiertoon, kun ovat hyvin kulutetut :D :snotty:...
Joo mä ajattelin kanssa kierrellä noita enempi, siis ihan nimenomaan lastenvaatekirppiksiä. Vaikka aika huonosti löytyy 134 cm+ vaatteita, kyllä ne enemmän vastasyntyneille ja vauvaikäisille on. Tosin, niitäkin saa alkaa kohta taas ostelemaan... mikäli kaikki menee hyvin. :D
 
..on se hyvä tekijä tuo meijen potilas, hyvin tuli syötyä :p... Nyt sitten joutaakin tovin kattomaan Peppi Pitkätossua :D...ennen kuin taitavat molemmat ryytyä pikaisille päikkäreille.

Iltapäivällä meinaan aloitella jo haravointiurakkaa. On jo seutukunta sen näköistä, että kasaa jos toistakin vois väsätä. Ja taijanpa käydä kattomassa tota mansikkamaatakin, mikä on mennyt ihan hassuksi lämpimästä syksystä...tässä ollaan saatu maiskutella muutamilla syyskuun mansikoilla :O :p...oiskohan siellä tällekin kuukaudelle napsuteltavaa :)?
 
Joo mä ajattelin kanssa kierrellä noita enempi, siis ihan nimenomaan lastenvaatekirppiksiä. Vaikka aika huonosti löytyy 134 cm+ vaatteita, kyllä ne enemmän vastasyntyneille ja vauvaikäisille on. Tosin, niitäkin saa alkaa kohta taas ostelemaan... mikäli kaikki menee hyvin. :D
Waaaassss :D???!!!

Eikä??!! :D - voi siunaa ja varjele, aivan ihana uutinen!! :kiss: :heart:

Katos, näin ne loksahtelevat paikalleen...isotkin ja ihanaiset jutut! Ootko miten pitkällä menossa? Voi jestas sentään, mä olen aivan tärinöissäni täällä teijen puolesta :D!
 
Waaaassss :D???!!!

Eikä??!! :D - voi siunaa ja varjele, aivan ihana uutinen!! :kiss: :heart:

Katos, näin ne loksahtelevat paikalleen...isotkin ja ihanaiset jutut! Ootko miten pitkällä menossa? Voi jestas sentään, mä olen aivan tärinöissäni täällä teijen puolesta :D!
:D Ihan niin alussa kuin olla voidaan. Plussasin perjantaina torstaisen sotkuplussan jälkeen ja ei kai ne kaikki neljä testiä väärässä voi olla. Nopeesti laskettuna menee kesäkuun ekoille päiville, eli ihan tyyliin 5-6+? menossa nyt. Mitä vaan voi käydä, mutta kyllä tässä vaan on niin yhtä hymyä, että vaikeaa on olla olematta innoissaan. Tupakoinnin lopetin toissapäivänä seinään, ja sekin mennyt hyvin nää pari päivää. Ei olla vielä kerrottu lapselle tai lähipiirin ystäville/perheille. Mä oon täällä palstalla puhunut ja kertonu kavereille jotka asuu merten takana, että on edes jonnekin minne purkaa sitten jos kaikki ei olekaan hyvin.

Mä oon edelleen lähdössä Jenkkeihin yksin kahden kuukauden päästä, että vähän jännittää sekin nyt sitten ihan eri tavalla. Mutta toivotaan että hyvä tästä tulee. :D
 
:D Ihan niin alussa kuin olla voidaan. Plussasin perjantaina torstaisen sotkuplussan jälkeen ja ei kai ne kaikki neljä testiä väärässä voi olla. Nopeesti laskettuna menee kesäkuun ekoille päiville, eli ihan tyyliin 5-6+? menossa nyt. Mitä vaan voi käydä, mutta kyllä tässä vaan on niin yhtä hymyä, että vaikeaa on olla olematta innoissaan. Tupakoinnin lopetin toissapäivänä seinään, ja sekin mennyt hyvin nää pari päivää. Ei olla vielä kerrottu lapselle tai lähipiirin ystäville/perheille. Mä oon täällä palstalla puhunut ja kertonu kavereille jotka asuu merten takana, että on edes jonnekin minne purkaa sitten jos kaikki ei olekaan hyvin.

Mä oon edelleen lähdössä Jenkkeihin yksin kahden kuukauden päästä, että vähän jännittää sekin nyt sitten ihan eri tavalla. Mutta toivotaan että hyvä tästä tulee. :D
Voi, miten ihanaa :)... hykertele hyvä ihminen kaikessa rauhassa, onhan aihekin todella sen arvoinen. Ja siitä ajatuksestahan tässä lähdetään, että hyvin tämä menee :) - tarrasukkia isosti ja muikeaa mieltä!

Jenkkilään meno voipi kyllä olla hiukan aiempaa kutkuttavampi mutta hyvin siitäkin varmasti selviät :). Jospa sinut siunattaisiin hyvin miedoilla olotiloilla?
Ihana - teille tulee suloinen kesävauva :heart:!
 
...ei mutta nyt on ainakin toviksi poistuttava :wave:

Tää lähtee rauhottamaan näitä musikoitansa, jos vaikka potevampi erehtyis nukahtamaankin...suotavampaa olis tietty jos molemmat ;)...

Ihanaa keskiviikkoa teille kaikille :)! Ulkonakin mitä mahtavin keli - aurinko paistaa ja saa kaikki tyrkyllä olevat värit hehkumaan! On tämä nyt luksusta :)! Se on moikat :wave:!
 
kahvikirahvi
Nonni, nyt olis lattiat ja vessa siivottu, astiat tiskattu, ja ruokakin siinä mallissa että puikot pääsis kohta paistamaan :p Namnam. Koitan samalla vähän siivoilla vaatehuonetta, se on kun yks pommin myllerrys.
 
Morotus vaan ketjuun:wave:

En meinannu löytää sisään...etin aikani mistä tänne nykysin kirjaudutaan kunnes löysin.
On taas ollut menoa ja meininkiä täällä,kaikennäköistä.Saanut ihmetellä yhtä sun toista ja välillä sitä kolmattakin. Tää ilta meneekin sitten varmaan ketjuillen. Unimasa teki eilen oikeen yllätyshyökkäyksen ja kalutti tajun kankaalle jo ennen yhdeksää.
 
Moi Tinkuliini ja moi Pitkäkaula.

NukkuMasan yllätyshyökkäys, tai siis valitsemansa nukutustyökalu.... hmmm... oletko varma, että kyseessä oli Masa?

Ja Pitkäkaula laittaa ny niitä kalapuikkoja tänne arvioitavaksi, jookos?
Hmmm ..kyllä se masa taisi olla...vai oliko sittenkään...no samapa tuo teki kuitenkin tehtävänsä ja ai että oli makiat unet.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä