Samat sanat.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29050728:|O Ette mee mihinkään :|.
Samat sanat.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29050728:|O Ette mee mihinkään :|.
No on kyllä hiljentynyt ihan saatanasti, kun muistelee mitä tämän ketjun edeltäjä oli silloin toissakesänä (?) kun se avattiin. Siellä oli PALJON keskustelua ja porukkaa!Onhan tää ihan liikaa hiljentyny tää ketju, melkein kaikki on lakannu käymästä. Mutta silti.. :|*
Mä taidan kans nyt painua petiin, josko sitä huomennakin selviytyis koululle saakka.. HY.
:kiss: - mitäs sinä muruseni?huomenta :wave:
:kiss::kiss: - mitäs sinä muruseni?
Morjens!!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29051419:Huomenta :wave:
Mitäs täällä? Hiljasta näköjään on edelleenkin. ( Minä paraskin puhuja,kun käyn enää harvemmin )
Toivottavasti ihan jees vuoro odottamassa...että sopivalla tahdilla tekemistä, jotta aika kuluu:kiss:
Ei täs mitään. Iltavuoro tänään.
Mää saatan tehdä ite kalapuikkoja Perunamuusin ja kermaviilikastikkeen kanssa....mietin pää höyryten sitä iänkaikkista onkelmata: mitä kummaa me tänään syödään? No, jotain meinaan tuosta jauhelihanköntistä väsätä...varmaan se kuuluisa hupsitakeikkaa, onko kello jo NOIN paljon saa jälleen ihmeitä pannulla aikaiseksi
Kuulkaas, arvatkaapa kuka pomppi ilosta hihkuen korkeelle, kun kävin tässä viikonlopun aikana ipanoiden talvivermeiden päivityksien kimppuun?? No meikäläinen tietty, sillä ekaa kertaa ikinä ei tartekaan esikoiselle mennä ostamaan mitään talvivaatetta :O . Kengät on sitten asia erikseen...
Ja löytyi sieltä noille kahdelle muullekin vermettä, tosin tilannetta auttoi huomattavasti anopintekeleeni poikkeaminen ja kaupunkivisiitin tuliaisten tuominen - oli ostanut nuille kahdelle nuorimmaiselle talvipuvut :O ...varsinkin tytölle tuli tarpeeseen, kun on virahtanut pituutta...tai korkeutta kuten rakas enoni sanoisi
Nyt vielä meinaan tehdä parit fleecetakit, kunhan vain jostain löytäisin sopivan pitkät vetoketjut...
12-15 on aika löysää. Loppu ajan saakin sitten juosta.Toivottavasti ihan jees vuoro odottamassa...että sopivalla tahdilla tekemistä, jotta aika kuluu
...sitten joutuu ite keksimään jotain repäisevää viihdykettä ajankuluksi
...se pukkaa sitten aktiivisempaa mielikuvituksen käyttöä ...12-15 on aika löysää. Loppu ajan saakin sitten juosta.
Mä en tee istumatyötä joten viihdykettä ei ole.
Meillä ratkes ongelma, kun potilas tuli pyytämään lihamakaronilaatikkoa . Sopii, poika onkin tuolla ruskistamassa jauhelihaa polleana ...Mää saatan tehdä ite kalapuikkoja Perunamuusin ja kermaviilikastikkeen kanssa.
Kyllä se siitä. :hug:...se pukkaa sitten aktiivisempaa mielikuvituksen käyttöä ...
Koetahan jaksaa rupeamassasi :hug:
....niinpä niin...Jälkeläisen kanssa on aina niin mukava rupatella
Pp: Koija.
Äiti: Niin, siellä on koira. Muistatkos mikä eläin meillä on kotona?
Pp: Isi.
Kirppikset on kyllä niin taivaanlahja- paikkoja! Sieltä kun voi tehdä todella hienoja löytöjä pilkkahinnalla. Meille ois kylälle tässä ens viikolla tulossa jotain kirppistapahtumaa ja aion siellä kyllä kulkea silmät auki, jos löytäisin nuille nuorimmaisille jotain samalla kun toivon itsekin pääseväni näistä pieneksi menneistä eroon. Esikoiselle on turha lähteä mitään etsimään, kun siinä kohtaa tarjonnassa tahtoo pukata eiooota ...ja toisaalta taas ei meiltäkään juuri likene hänen käyttämiään vaatteita kiertoon, kun ovat hyvin kulutetut :snotty:...FreezeCat: Mä oon ehkä ekaa kertaa lapsen syntymän jälkeen kierrelly kirppareita että saisi vaatteita päiviteltyä. Nyt on talveksi takki ja henkselihousut ja välikaudeksi sateenpitävä asu. Kengätkin on just eikä melkein. Helpolla selvitään myös täällä.