The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.


Mie oon aivan tööt. Joo-o. Tähän aikaan. Kisu vetäisi viime yönä jonkun ihme tyhjennän sisukseni kahden aikaan yöllä olohuoneen matolle ja keittiön lattialle :x. Kuudelta jo pärähti kello pilisemään. Eli nyt tekisi uni hyvää. Kaikille hyviä unia ja etenkin niitä joita voi aamulla muistella. Ja elkee nyt hyvät immeiset mihinkään kadotko täältä. :kiss:.
 
kahvikirahvi
Onhan tää ihan liikaa hiljentyny tää ketju, melkein kaikki on lakannu käymästä. Mutta silti.. :|*

Mä taidan kans nyt painua petiin, josko sitä huomennakin selviytyis koululle saakka.. HY.
 
Onhan tää ihan liikaa hiljentyny tää ketju, melkein kaikki on lakannu käymästä. Mutta silti.. :|*

Mä taidan kans nyt painua petiin, josko sitä huomennakin selviytyis koululle saakka.. HY.
No on kyllä hiljentynyt ihan saatanasti, kun muistelee mitä tämän ketjun edeltäjä oli silloin toissakesänä (?) kun se avattiin. Siellä oli PALJON keskustelua ja porukkaa!
 
Hyvää HUOMENTA!!! :kiss: :) :wave:

Melkein ollaan nollan tuntumassa - hyi olkoon :D! - mutta mikäs tässä on sisätiloissa hiiviskellä villasukissa kynttilöiden valossa...aamuista tunnelmaa ja viipyilevää menoa siis. Tai - pyöritän orastavaa sairastupaa, eskarilainen on ihan räkäsenä ja äänikin meinaa pienellä tehdä ritolat. Yritetään taputella päivää läjään...

Päivät on mennyt eteenpäin kyllä semmoisella vauhdilla, että illalla oonkin sitten ollut todella jäykkänä raatona ja vaan keskittynyt hengittämiseen - siis aatella: kuukausikin jo vaihtunut!!!

Mutta, laitetaanpa tätä päivää eteenpäin :)....miiiijauh :D
Ylvis - The Fox ( What does the Fox say?) [Official music video HD] - YouTube
 
...mietin pää höyryten sitä iänkaikkista onkelmata: mitä kummaa me tänään syödään? No, jotain meinaan tuosta jauhelihanköntistä väsätä...varmaan se kuuluisa hupsitakeikkaa, onko kello jo NOIN paljon saa jälleen ihmeitä pannulla aikaiseksi :D

Kuulkaas, arvatkaapa kuka pomppi ilosta hihkuen korkeelle, kun kävin tässä viikonlopun aikana ipanoiden talvivermeiden päivityksien kimppuun?? No meikäläinen tietty, sillä ekaa kertaa ikinä ei tartekaan esikoiselle mennä ostamaan mitään talvivaatetta :O :D. Kengät on sitten asia erikseen...

Ja löytyi sieltä noille kahdelle muullekin vermettä, tosin tilannetta auttoi huomattavasti anopintekeleeni poikkeaminen ja kaupunkivisiitin tuliaisten tuominen - oli ostanut nuille kahdelle nuorimmaiselle talvipuvut :O :)...varsinkin tytölle tuli tarpeeseen, kun on virahtanut pituutta...tai korkeutta kuten rakas enoni sanoisi :D

Nyt vielä meinaan tehdä parit fleecetakit, kunhan vain jostain löytäisin sopivan pitkät vetoketjut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29051419:
Huomenta :wave:

Mitäs täällä? Hiljasta näköjään on edelleenkin. ( Minä paraskin puhuja,kun käyn enää harvemmin ) :)
Morjens!!
Mitäs muija :D :kiss:...jokos koulu alkanut? Mitä tykkäät? Ihan jees porukkaa? Ja ite oot intopinkeenä :rolleyes:..?
 
kahvikirahvi
...mietin pää höyryten sitä iänkaikkista onkelmata: mitä kummaa me tänään syödään? No, jotain meinaan tuosta jauhelihanköntistä väsätä...varmaan se kuuluisa hupsitakeikkaa, onko kello jo NOIN paljon saa jälleen ihmeitä pannulla aikaiseksi :D

Kuulkaas, arvatkaapa kuka pomppi ilosta hihkuen korkeelle, kun kävin tässä viikonlopun aikana ipanoiden talvivermeiden päivityksien kimppuun?? No meikäläinen tietty, sillä ekaa kertaa ikinä ei tartekaan esikoiselle mennä ostamaan mitään talvivaatetta :O :D. Kengät on sitten asia erikseen...

Ja löytyi sieltä noille kahdelle muullekin vermettä, tosin tilannetta auttoi huomattavasti anopintekeleeni poikkeaminen ja kaupunkivisiitin tuliaisten tuominen - oli ostanut nuille kahdelle nuorimmaiselle talvipuvut :O :)...varsinkin tytölle tuli tarpeeseen, kun on virahtanut pituutta...tai korkeutta kuten rakas enoni sanoisi :D

Nyt vielä meinaan tehdä parit fleecetakit, kunhan vain jostain löytäisin sopivan pitkät vetoketjut...
Mää saatan tehdä ite kalapuikkoja :p Perunamuusin ja kermaviilikastikkeen kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
kahvikirahvi
Nii ja talvivermeistä tuli mieleen että meillä on kans kaikki valmiina. Haalarin ja kenkien ostoa ressasin, mutta mummini oli ihana ja oli hankkinut pp.lle haalarin, ja antoi vielä vähän osallistumisrahaa kenkiin. Kenkien kaa kävi vielä niin hyvä tuuri, et lähettiin toissapäivänä ostaan talvi- ja vk-kenkiä, ja sattu olekaan citymarketin kenkäpassissa leimoja sen verran et saatiin toiset monot upoleen hintaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
FreezeCat: Mä oon ehkä ekaa kertaa lapsen syntymän jälkeen kierrelly kirppareita että saisi vaatteita päiviteltyä. Nyt on talveksi takki ja henkselihousut ja välikaudeksi sateenpitävä asu. Kengätkin on just eikä melkein. Helpolla selvitään myös täällä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
FreezeCat: Mä oon ehkä ekaa kertaa lapsen syntymän jälkeen kierrelly kirppareita että saisi vaatteita päiviteltyä. Nyt on talveksi takki ja henkselihousut ja välikaudeksi sateenpitävä asu. Kengätkin on just eikä melkein. Helpolla selvitään myös täällä. :D
Kirppikset on kyllä niin taivaanlahja- paikkoja! Sieltä kun voi tehdä todella hienoja löytöjä pilkkahinnalla. Meille ois kylälle tässä ens viikolla tulossa jotain kirppistapahtumaa ja aion siellä kyllä kulkea silmät auki, jos löytäisin nuille nuorimmaisille jotain samalla kun toivon itsekin pääseväni näistä pieneksi menneistä eroon. Esikoiselle on turha lähteä mitään etsimään, kun siinä kohtaa tarjonnassa tahtoo pukata eiooota :D...ja toisaalta taas ei meiltäkään juuri likene hänen käyttämiään vaatteita kiertoon, kun ovat hyvin kulutetut :D :snotty:...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä