The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29046969:
Miulla olisi varmasti kärvähtänyt käämit ja olisin ilmoittanut, että jos ei osaa pitää itse huolta treenikamoistaan niin, että ne on oikeassa paikassa oikeaan aikaan niin treenit jääköön :kieh:. Mutta mie taidan olla suoraviivaisen ankara tietyissä asioissa.
Kyllä mä toisella keuhkolla karjuin ja toisella poltin hermoröökiä, että jumalauta, kun isovanhemmat sille harrastuksen ja välineet maksaa, niin niistä sitten kanssa pidetään huolta. Ja ikääkin jo 17-v., niin pitäisi jo osata.

Onko sulla lapsia?
 
HItsi muuten et ihminen voi olla tyytyväinen imuriin. Mr. Susi vähän siivos viikonloppuna ja lopputulos oli se et piti lähteä imuriostoksille... No vanha oli jo 7-8 vuotta vanha ja aika kovassa käytössä ollut, joten oli se jo aikakin uus hommata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29047023:
:LOL: Mulla taitaa muutama ajatus olla asiasta tämän perusteella :whistle:
Lopullinen niitti tuli kun mininoita oli parin kuukauden ikänen, susi tuli kotiin ja lykkäs työturkkinsa pesukoneeseen ja vakuutti pariin otteeseen silmät kirkkaina et on taskut tyjät, juu ihan varmasti hän ne katso.

Kone alkoi pitämään jokseenkin eksoottista ääntä keskenkaiken ja siinä vaiheessa susihukan muisti palaili pikku hiljaa ja semmonen pikku juttu kun iso avainnippu pääsi lipsahtamaan mielestä...
 
siis tää on ihan paska,kokoajan klikkailen vääriin paikkoihin.
Mä taas pahaa pelkään, että tää ei olekaan tottumiskysymys. Mulla nimittäin tää uudistus alkaa pikkuhiljaa vihlomaan silmiä. En viittis yhden palstan vuoksi alkaa näyttöä säätämään uusiksi. Mut tää oikeesti alkaa aiheuttamaan semmoista sukkapuikolla silmään- tuntemusta. :mad:
 
Lopullinen niitti tuli kun mininoita oli parin kuukauden ikänen, susi tuli kotiin ja lykkäs työturkkinsa pesukoneeseen ja vakuutti pariin otteeseen silmät kirkkaina et on taskut tyjät, juu ihan varmasti hän ne katso.

Kone alkoi pitämään jokseenkin eksoottista ääntä keskenkaiken ja siinä vaiheessa susihukan muisti palaili pikku hiljaa ja semmonen pikku juttu kun iso avainnippu pääsi lipsahtamaan mielestä...
:LOL: :LOL: :hug:
 
Lopullinen niitti tuli kun mininoita oli parin kuukauden ikänen, susi tuli kotiin ja lykkäs työturkkinsa pesukoneeseen ja vakuutti pariin otteeseen silmät kirkkaina et on taskut tyjät, juu ihan varmasti hän ne katso.

Kone alkoi pitämään jokseenkin eksoottista ääntä keskenkaiken ja siinä vaiheessa susihukan muisti palaili pikku hiljaa ja semmonen pikku juttu kun iso avainnippu pääsi lipsahtamaan mielestä...
Pitäiskö mun paljastaa...
... ei, en paljasta. Pyykinpesusta sivuutetut kaverini kuristaa mut jos paljastan. :whistle:
 
Pitäiskö mun paljastaa...
... ei, en paljasta. Pyykinpesusta sivuutetut kaverini kuristaa mut jos paljastan. :whistle:
Kerro vaan. Viimeisin löytö pesun jälkeen oli suht iso pultti (ei sentään tehny tuhoja) ja tuon löydön jälkeen esitin vaan kysymyksen et miten päin susihukka haluaa pultin hanuriinsa? Saa ihan rauhassa pohtia, koska seuraava pesukoneesta löytyvä on sit siellä.
 
kahvikirahvi
Lopullinen niitti tuli kun mininoita oli parin kuukauden ikänen, susi tuli kotiin ja lykkäs työturkkinsa pesukoneeseen ja vakuutti pariin otteeseen silmät kirkkaina et on taskut tyjät, juu ihan varmasti hän ne katso.

Kone alkoi pitämään jokseenkin eksoottista ääntä keskenkaiken ja siinä vaiheessa susihukan muisti palaili pikku hiljaa ja semmonen pikku juttu kun iso avainnippu pääsi lipsahtamaan mielestä...
Ettei olis unohtanu tahallaan välttääkseen pyykkäystä? :rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä