Tottapa tuokinElämässä on riskinsä.
Tottapa tuokinElämässä on riskinsä.
Myttynen :wave:Katsos siksi siinä juuri on tuommoinen X-asento, että paino jakautuu tasaisemmin. Turvallisuustekijä.
Ehdin äsken käydä kun oli niin hiljaista elo täällä |O. Luulin jo karkoittaneeni kaikki :snotty:.Iltasavu???
Suoritin transition kodin lämpöön :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29044378:Myttynen :wave:
Et onnistu niin helposi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29044381:Ehdin äsken käydä kun oli niin hiljaista elo täällä |O. Luulin jo karkoittaneeni kaikki :snotty:.
Aherratko sie aina siellä koululla?Suoritin transition kodin lämpöön :wave:
Nyt selvis. Sinä pidät NukkuMasaa siellä jemmassa käydäksesi kimppuun milloin lystäät. Ei sitten ole ihmekään ettei hän tänne jouda.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29044401:Jaahas... Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla. NukkuMasan kimppuun siis. Hyvää yötä :kiss:.
Ihan kuin se olis eilen maininnut että masa on sillä sängyn alla...Nyt selvis. Sinä pidät NukkuMasaa siellä jemmassa käydäksesi kimppuun milloin lystäät. Ei sitten ole ihmekään ettei hän tänne jouda.
Jjep. Niin teki. Tästä puhutaan vielä...Ihan kuin se olis eilen maininnut että masa on sillä sängyn alla...
Öitäpöitä :kiss:Jjep. Niin teki. Tästä puhutaan vielä...
Nyt vielä yösavu ja sit vaaka- asentoon näkyi Masaa tai ei.
Yöt.
Entä ei vaan huvittais olla koulussa jossa luokkatoverit, vain kaksi vuotta nuoremmatkin tuntuu niin lapsellisilta että tekis mieli passittaa ne takas lastentarhaan? Viime viikolla todistin tapahtumaa että tökätään sormi ruskeaan maaliin, läntätään se kaverin haalarin takamukseen ja huudellaan että "Maijalla on tullu paska housuun, Maijalla on paska housussa!!!11" Tosi coolia hei! :headwall:Mut entä jos ei vaan jaksais istuu töissä, jos vaikka mielummin haluis olla kotona ja haaveilla tulevasta -- ei siis siitä julmetusta oksentelusta, josta meinaa joutua sairaalaan, vaan siitä kun sitten lopulta saa kotiutua tulokkaan kanssa ja aloittaa unettomuuskuurin onnensekaisena? Miksi on arki?
*huokaus*
Ymmärrän paremmin kuin uskotkaan. Mä eksyin parikymppisenä perusamikseen, jossa muut 15-16 -vuotiaita. Siellä sitten olivat ihan silmät pyöreinä kun olin mennyt naimisiin kesällä. Pyysivät nähdä mun sormusta, näytin tuntien kerjäyksen jälkeen -- mulla on kokokultainen sormus jossa vinottaisia leikkauksia, kimaltelee ihan jees osuessaan valoon, muttei yhtään kiviä koska en ole varsinaisesti niiden ystävä -- niin eräs viisitoistakesäinen katsoi mun sormusta ja sanoi, "sit ku mä meen naimisiin niin mä ainakin haluun et mun sormuksessa on tosi iso timantti."Entä ei vaan huvittais olla koulussa jossa luokkatoverit, vain kaksi vuotta nuoremmatkin tuntuu niin lapsellisilta että tekis mieli passittaa ne takas lastentarhaan? Viime viikolla todistin tapahtumaa että tökätään sormi ruskeaan maaliin, läntätään se kaverin haalarin takamukseen ja huudellaan että "Maijalla on tullu paska housuun, Maijalla on paska housussa!!!11" Tosi coolia hei! :headwall:
Ja sielä se vani odottelis edeleen maalausta, suojaukset on vaiheessa mutta mun opettaja on poissa, ja viime viikolla se jo valitti ettei saa pyytää yhteen hommaan apua kun yhdeltä opettajalta, ja nyt on pakko pyytää sitten toista opettajaa (joka tietenkin tekee kaien eri tavalla, nyt muuttu häivytyskohdatkin jo). Vähän jännittää tuleeko huomenna huudot kun on tehty erillä tavalla mitä se mun maikka olis neuvonu :| Vitutuskäyrä hipoo kattoa.