The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huomenta kaikille! Olipa yö, näin jotain outoa unta taas. Tälläkertaa kouluhommista ja oli ilmeisesti koulu vaihtanu sijaintia Lieksaan. Ja Nyyrikki on kova naukkailemaan, heräsin valehtelematta ainakin kymmenen kertaa kun tää kuorsaava rontti näykkäs varpaista ja pohkeesta. Arvon herra nukkui siis jalkopäädyssä ja laittoi pahakseen kun unissani siirsin jalkojani liian lähelle. En muistanu ennen sukkien pukemista edes laskea onko kaikki varpaat tallessa :snotty:
 
kahvikirahvi
Vaan nyt se on lähdettävä kouluun.- Ajattelin olla urhea ja mennä fillarilla tarhalle asti, vaikka lämpömittari näyttääkin nollaa. Melkein toivoisin et tarhalle olis vähän pidempi matka jotta vois hyvillä mielin mennä autolla mutta... Ei tällä kertaa. Vaan mukavaa päivää kaikille.
 
Sangria
Heippahdus!
Olipa kiva viikonloppu, baarissakin käväsin ja onneks oli henkkarit mukana, oisin jääny ulos muuten :D yks ällötys siellä kyl yritti ostaa seksiä minulta ja kaverilta:x luuli että ollaan viereiseltä strippiklubilta :D ihan tavalliset vaatteet mul kyl oli, pitkät housut ja neule.

Jahas, jospa jois kahveet ja söis aamupala jätskin.
 
Mut entä jos ei vaan jaksais istuu töissä, jos vaikka mielummin haluis olla kotona ja haaveilla tulevasta -- ei siis siitä julmetusta oksentelusta, josta meinaa joutua sairaalaan, vaan siitä kun sitten lopulta saa kotiutua tulokkaan kanssa ja aloittaa unettomuuskuurin onnensekaisena? Miksi on arki?

*huokaus*
 
Huomenta tänne!

Edelleenkin tuntuu jokseenkin jännältä olla pitkästä aikaa opiskelija :D Mutta mukavaahan tuo on. Ryhmäkin aivan loistava!

Ensi viikolla sitten käydään läpi henkilökohtaistamisen suunnitelmat ja sen jälkeen todennäköisesti työt kutsuu samoin läjäpäin etätehtäviä. :)
 
kahvikirahvi
Mut entä jos ei vaan jaksais istuu töissä, jos vaikka mielummin haluis olla kotona ja haaveilla tulevasta -- ei siis siitä julmetusta oksentelusta, josta meinaa joutua sairaalaan, vaan siitä kun sitten lopulta saa kotiutua tulokkaan kanssa ja aloittaa unettomuuskuurin onnensekaisena? Miksi on arki?

*huokaus*
Entä ei vaan huvittais olla koulussa jossa luokkatoverit, vain kaksi vuotta nuoremmatkin tuntuu niin lapsellisilta että tekis mieli passittaa ne takas lastentarhaan? Viime viikolla todistin tapahtumaa että tökätään sormi ruskeaan maaliin, läntätään se kaverin haalarin takamukseen ja huudellaan että "Maijalla on tullu paska housuun, Maijalla on paska housussa!!!11" Tosi coolia hei! :headwall:

Ja sielä se vani odottelis edeleen maalausta, suojaukset on vaiheessa mutta mun opettaja on poissa, ja viime viikolla se jo valitti ettei saa pyytää yhteen hommaan apua kun yhdeltä opettajalta, ja nyt on pakko pyytää sitten toista opettajaa (joka tietenkin tekee kaien eri tavalla, nyt muuttu häivytyskohdatkin jo). Vähän jännittää tuleeko huomenna huudot kun on tehty erillä tavalla mitä se mun maikka olis neuvonu :| Vitutuskäyrä hipoo kattoa.
 
Entä ei vaan huvittais olla koulussa jossa luokkatoverit, vain kaksi vuotta nuoremmatkin tuntuu niin lapsellisilta että tekis mieli passittaa ne takas lastentarhaan? Viime viikolla todistin tapahtumaa että tökätään sormi ruskeaan maaliin, läntätään se kaverin haalarin takamukseen ja huudellaan että "Maijalla on tullu paska housuun, Maijalla on paska housussa!!!11" Tosi coolia hei! :headwall:

Ja sielä se vani odottelis edeleen maalausta, suojaukset on vaiheessa mutta mun opettaja on poissa, ja viime viikolla se jo valitti ettei saa pyytää yhteen hommaan apua kun yhdeltä opettajalta, ja nyt on pakko pyytää sitten toista opettajaa (joka tietenkin tekee kaien eri tavalla, nyt muuttu häivytyskohdatkin jo). Vähän jännittää tuleeko huomenna huudot kun on tehty erillä tavalla mitä se mun maikka olis neuvonu :| Vitutuskäyrä hipoo kattoa.
Ymmärrän paremmin kuin uskotkaan. Mä eksyin parikymppisenä perusamikseen, jossa muut 15-16 -vuotiaita. Siellä sitten olivat ihan silmät pyöreinä kun olin mennyt naimisiin kesällä. Pyysivät nähdä mun sormusta, näytin tuntien kerjäyksen jälkeen -- mulla on kokokultainen sormus jossa vinottaisia leikkauksia, kimaltelee ihan jees osuessaan valoon, muttei yhtään kiviä koska en ole varsinaisesti niiden ystävä -- niin eräs viisitoistakesäinen katsoi mun sormusta ja sanoi, "sit ku mä meen naimisiin niin mä ainakin haluun et mun sormuksessa on tosi iso timantti."

Meinasin nauraa ja sanoa että se on hyvä haluta se, toivottavasti voitat lotossa tai nait varakkaan miehen. Ja kasvat aikuiseksi.

No, en siellä amiksessa kovin kauaa sitten jaksanutkaan. Ei oikein ollut mun juttu, ei.
 
Päivää!

EN TAHDO MUUTTAA ENÄÄ KOSKAAN! Yks pahimmista hommista olis vielä edessä, eli tavaroiden paikoilleen asettaminen. *huokaus* Huomenna päästään vasta uuteen kämppään oikeen kunnolla, kamat meillä on jo siellä ja nyt pari yötä punkataan tässä anopilla, että päästää sitte toho uuteen kotiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä