Mahtaisinkohan sittenkin olla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla oli viime kuussa 15.8-21.8 menkat joidenka jälkeen tuli ovulaatio n. 29.8 paikkeilla ja 15.9 piti alkaa seuraavat, eipä näkynyt vaan tulivat 8 päivää myöhässä EHKÄ, en tiedä oliko ne menkat mutta aika kivuttomat oli ja ei tullut runsaasti kuten yleensä, lisäksi veri HAISI niin verelle että oikeen ällötti! Ne menkat jos ne eivät olleet valemenkat siis tulivat 6 päivää oletetusta päivästä ja nyt mua hämmentää koska tein eilen cleat bluen perus + - testin eli ei digi ja sain HETI plussan, se paukahti sillä sekunnilla ruutuun kun virtsa nousi tikkua pitkin, tein n. klo 13 testin ja yllätyin ihan että jes ihanaa tätä on odotettu yli vuosi! tein samalla pissareissulla myös ovistestin ja siihen tuli hailakka toinen viiva, eli voisko ovistesti reagoida raskauteen vai toisinpäin? Toivoisin että tämä olis raskaus eikä ovulaatio, tuskin muuten noin selkeesti ois näkyny + testissä, lisäksi tänään testasin samalla ovis ja samalla perus cb raskaustestillä ja tuloksena ovistestiin hailakka toinen viiva ja clearbluehen hailakampi plussa.. ? en tajunnut ottaa ovistestistä kuvaa mutta cb:istä otin kuvat :) (sori jos joku olis halunnut nähdä, voin huomenna ottaa kuvan mikäli jotain kiinnostaa).

eilinen 12703848.jpg - Image - Aijaa.com
12703850.jpg - Image - Aijaa.com

tänään 12703849.jpg - Image - Aijaa.com

anteeksi korjaan* 12.8.18.8 oli nuo elokuun kuukautiset ja lisäksi haluan sanoa että oon viimeset 3 viikkoa avannut pissalla kokoajan, ihme ruokahaluttomuutta, ruokahalua, mielialavaihteluakin ja herkkyyttä mutta rauhallinen olo on vallannut mielen silti, ihme sekoilua tunnetasolla mutta tosiaan tyyni olo vaikka kaikenlaista on tullut vastaan, eli en ole ollut stressihirmu.. vatsa on kova navan kohdalta vasemmalle, möykky on tuntunut ainakin 2 vko joka päivä vaan paremmin ja noita vatsatuntemuksia on ollut sekä uutta on päänsärky ja lämmönnousu, palelu.. JANO! TURVOTUS. muutama vihlaisu ja repäisy yli viikko sitten useampaan otteeseen, nyt ollut rauhallisempaa paitsi joka toinen päivä ainakin tuntunut jotain "jännää".

En jaksa muuhun perehtyä, kun että selvä plussahan toi eka testi ainakin on, ja kun sulla on jo kahteen r- testiin tullut +, niin etköhän ole raskaana.
kiitos! tiedän että näitä on sadoittain täällä mutta mun anonyymi keskustelut tippuu aina enkä löydä niitä enää niin tein taas uuden, toivottavasti vimeisen tällaisen :) kirjottelin reilu viikko sitten ja sitä ennen 2 viikkoa sitten mutta äkkiä ne tippuu listoilta.

Toivottavasti noi viivat vahvistuu... toivotaan todella :)
CB perustesti on vaan valitettavasti tuttu tuosta ei-selvästä-viivasta mikä ei välttämättä tarkota mitään.
Ite kävisin hakemassa toisen merkkisen testin ja tekisin aamupissasta.

Ovistesti jos raskauteen viittais niin viivojen pitäis olla vähintään yhtä tummat mieluummin vielä testiviiva kontrollia tummempi... kun ovistestiin moni saa kierron jokaisena päivänä jonkunlaisen viivan, se on siis positiivinen vasta kun viivat tasavahvat.

Yhteistyössä