The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29037515:
Totta. Ajattelin välittömästi vain, että kyse olisi PK:n edusta. Pykälät tulkintoineen |O :D
Juu. Sinänsä simppeliä, että jos vaikka olet myynyt noitaliemiä sadallatonnilla ja sitä varten hankkinu lepakonsiipiä sun muuta viidellä tonnilla, noidankattilan kolmella tonnilla ja kaks kymppitonnin luutaa, niin noi summat on helppo laskea ja jos on mukaan puikahtanut joku muu summa, niin se on tallennusvirhe. Mut laskuvirheestä ei puhuta, jos eivät hyväksy toista luutaa vähennyksiin.
 
Juu. Sinänsä simppeliä, että jos vaikka olet myynyt noitaliemiä sadallatonnilla ja sitä varten hankkinu lepakonsiipiä sun muuta viidellä tonnilla, noidankattilan kolmella tonnilla ja kaks kymppitonnin luutaa, niin noi summat on helppo laskea ja jos on mukaan puikahtanut joku muu summa, niin se on tallennusvirhe. Mut laskuvirheestä ei puhuta, jos eivät hyväksy toista luutaa vähennyksiin.
Kymppitonnin luuta : /. Sen täytyy olla hieno malli. Miulla on perinteinen harjanvarsi :D
 
En nyt tiedä, voiko sitä sanoa eduksi, että tänään postissa tulleen laskelman mukaan firman alv-rästit olisivat nousseet 55%:lla kuukaudessa. Tämä ei ole mahdollista, valitan maanantaina. :)
Et viikonloppuna asialle mitään voi, joten älä menetä asialla yöuniasi. Soitat maanantaina 9.20. Ennen aamukaffea ei kannata soittaa, ärtyneitä vain ovat. Aamukaffen aikana ei missään tapauksessa kannata soittaa. Mut heti aamukaffen jälkeen.
 
Et viikonloppuna asialle mitään voi, joten älä menetä asialla yöuniasi. Soitat maanantaina 9.20. Ennen aamukaffea ei kannata soittaa, ärtyneitä vain ovat. Aamukaffen aikana ei missään tapauksessa kannata soittaa. Mut heti aamukaffen jälkeen.
Joo, en mä tuosta yöuniani menetä, kun tiedän, että tuo on laskuvirhe eikä millään kaavalla mahdollista. Ja jos on, niin sitten ostan Hesarin etusivun ja kirjoitan sinne vähän palautetta hienosta "hyvinvointi"yhteiskunnasta sen todellisen pyörittäjän eli yrittäjän näkökulmasta.
Mä en juo kaffea, joten siitä en tiedä, mutta jos mulle joku onneton soittaa jotain työasiaa ennen aamutupakkia, niin kyllä oi kyllä olen ärtynyt!
Juu; täytyy soittaa ja selvittää.

Nyt menen nukkumaan, hyvät yöt kaikille vielä paikallaoleville !
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä