Hyvää yötä Tinku :kiss:viime yönä masa oli jossain muualla ,ei tosiaan ollut mun luona mutta nyt se löysi taas tänne...nyt meen,ei pysy simmut auki. Öitä vielä kerran.
Hyvää yötä Tinku :kiss:viime yönä masa oli jossain muualla ,ei tosiaan ollut mun luona mutta nyt se löysi taas tänne...nyt meen,ei pysy simmut auki. Öitä vielä kerran.
Mulla olis tossa kesken tuo "Valtaistuinpeli". Aloitin tuossa hiljattain toisen kierroksen. Voidaan aloittaa ihan alusta, jos tuo kelpaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29037169:
Katotaanko leffa samalla?
David Galen elämä, sopiiko?Mulla olis tossa kesken tuo "Valtaistuinpeli". Aloitin tuossa hiljattain toisen kierroksen. Voidaan aloittaa ihan alusta, jos tuo kelpaa.
Muun leffavalikoiman juuri hiljattain palautin/vein/lahjoitin vanhalle kämpälle ja paikallinen leffavuokraamo hiljattain löi lapun luukulle. Mutta jos tuot leffan tullessasi, niin katsotaan pois.
Sopii ilman muuta. Tuota en muista nähneenikään.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29037229:David Galen elämä, sopiiko?
Oikeesti? Aivan huippu. Minä olen kerran nähnyt ja on kyllä toisenkin kerran arvoinen.Sopii ilman muuta. Tuota en muista nähneenikään.
Oikeesti. En muista nähneeni. No, DeeVeeDeepyörittimen luukku on jo auki ja odottaa...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29037289:Oikeesti? Aivan huippu. Minä olen kerran nähnyt ja on kyllä toisenkin kerran arvoinen.
Oikeesti. En muista nähneeni. No, DeeVeeDeepyörittimen luukku on jo auki ja odottaa...
:OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29037345:
:O tuu nyt äkkiä pelastamaan.....:O
Et kai vaan ole väärällä ovella. Kauhistus.
Minulla on jo takki päällä ja kuumeisesti etsin parkkeerattua luutaa. Et yhtään muista minkä näköisen talon eteen sen jätit?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29037362::O tuu nyt äkkiä pelastamaan.....
Punainen tiilikerrostalo. Yritän täällä vihellellä...Minulla on jo takki päällä ja kuumeisesti etsin parkkeerattua luutaa. Et yhtään muista minkä näköisen talon eteen sen jätit?
Voi himputti. Nyt olet junanradan toisella puolella. Antamani lento- ohjeet olivat vissiin huonot. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29037397:Punainen tiilikerrostalo. Yritän täällä vihellellä...
Voi himputti. Nyt olet junanradan toisella puolella. Antamani lento- ohjeet olivat vissiin huonot. :ashamed:
Laita gepsiisi 60°10´13´´N, 024°57´08´´EAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29037429:
No, tarkempia koordinaatteja odotellessa
Asutko sie tuolla :OLaita gepsiisi 60°10?13?N, 024°57?08?E
Vai onko luudissa nykyään GPS?
No en, mutta tuolta sitten ajattelin kantaa sinut kotiini, niin pääset varmasti perille.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29037451:Asutko sie tuolla :O
No en, mutta tuolta sitten ajattelin kantaa sinut kotiini, niin pääset varmasti perille.
Onneksi olin näppärä ja hoksasin tuon. Kohde paikannettu :kiss:Laita gepsiisi 60°10´13´´N, 024°57´08´´E
Vai onko luudissa nykyään GPS?
Muoks. Jokin riiviö muuttelee noita merkkejä. Kysymysmerkit eivät kuulu asiaan. Korjattu, toivottavasti. Ei ihme, että alkuperäiset ohjeet menivät pieleen. Äkkiäkös väärään suuntaan kääntyy, jos ohjeisiin pääsee vääriä merkkejä.
:kiss::flower:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29037473:
Sait ylipuhutuksi. Käsikynkässä?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29037485:Parvekkeelle?
Mennään vaanSait ylipuhutuksi. Käsikynkässä?