The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No jos kahvi maistuu, niin lehahda parvekkeelta sisään.
*kääntää luutansa suunnan* Eikä muuten haittaa jos vähän ehtii jäähtyä. Kylmä kahvi kuulemma tekee ihmeitä :D.
Tuo minun kolleegani saa selittää tuon peilin kettuilun. Olisi edes kohtuullista, että noidilla olisi toimiva peili, mikä osaisi tarpeen tullen kehua. Tuossa peilissä ei nyt kaikki loitsut ole kohdillaan :kieh:
 
tyydyn niihin pottuihin...lohi menee vaan uunin kautta tai loimutettuna mun nassusta alas ja katkiksiin en koske pitkällä tikullakaan...ruokavammanen olen juu..
Voi Tinku. Avainsana on kylmäsavu. Se on slurp.

Palvaus on kans savustusta, mut hieman kuumemmassa lämpötilassa.

No, kun saatte massunne täyteen, niin tuossa on jälkkärikahvit jo odottamassa.
 
Viimeksi muokattu:
ei perhana,en mää taida jaksaakaan lähtee asiamiehelle kun masa koputtelee jo niin kovaa olkapäähän et tuu jo sänkyyn....joten mää lähen sen kainaloon tuhisee. Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti:kiss:
 
ei perhana,en mää taida jaksaakaan lähtee asiamiehelle kun masa koputtelee jo niin kovaa olkapäähän et tuu jo sänkyyn....joten mää lähen sen kainaloon tuhisee. Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti:kiss:
Masa. Tuo maailman kauhein naistenmies. Vois ny vähän ajoittaa visiittinsä paremmin. En mä Masalle mustasukkainen ole, mut olen havainnut, että ei hänellä ole soveliaista kellonajoista kyllä tietoakaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä