Kirppislöytöjä pinoon!

• Viestiketjun aloittaja "Kemeli"
  • Ensimmäinen viesti
"Kemeli"
Tänään itse kävin hankkimassa tytölle vaatetta kirpparilta, ja ihan mukavasti sitä löytyikin. Ostin kokoa 110 ja 116, kelpuutan vain tahrattoman ja miltei uudenveroisen. Kahdellakympillä sain tällaisen satsin:

Legon farkut
trikootakki
Littlest petshop -t-paita
hm:n t-paita
Hello Kitty -mekko
kaksi neuletunikaa
Iines-trikoopaita
strassikoristeltu trikoopaita
musta hame

Lähinnä sellaista HM ja Lindex -vaatetta, joten ei mitään merkkilöytöjä, mutta mielestäni ihan ok läjä tuli hankittua.

miujgg
Minä ostin tänään myös n. 20 e:lla
H&M pitkähihaisia t-paitoja 3
Lotta ja Lassi pitkähihainen t-paita 2
Lindex pitkähihainen t-paita 2
Lego t-paita 1
Giraf merkkinen pitkähihainen t-paita 1
H&M Bart Simpson huppari 1
Collegetakki Lindexin merkki 1
Lotta ja Lassi verkkarit (käyttämättömät) 1

Kaikki tosi hyvä kuntoisia, ei pesunukkaa edes :) kokoa 122-134 erittäin tyytyväinen olen löytöihin.
Pojalla oli jääny kaikki teepat pieneksi ja kelit kylmenee.. pohdin et menen kaupasta ostamaan, mut käväsen paikallisen lastenvaate kirpparin kautta ja onneksi kävin, kun en tolla rahalla olis saanu kuin yhden tai max kaksi paitaa :)

Kokonumeroa

wow!
Hyvin on ap löytänyt 110cm vaatetta! Itse pyrin ostamaan kaiken käytettynä, jos vain on tarjolla ihan ekologisista syistä. Nyt kun tyttö käyttää 110cm vaatetta, niin rupeaa olemaan jo haasteellista noitten kirppislöytöjen kanssa. Kelpuutan myös vain hyväkuntoista vaatetta, koska toivon pikkusiskon perivän ainakin osan vaatteista.

Osan haasteesta tekee se että tyttö myös hieman nirso vaatteien kanssa (ei vihreää, harmaata tai mustaa, viimeeksi hankittu punainen paitakaan ei kelvannut kun siinä oli pöllön kuva...). Silloin kun törmään pöytään, jossa on 110cm tytön vaatteita ja huomaan mekkojen roikkuvan siellä hengareissa lähes käyttämättöminää, tekisi mieli kirkua onnesta! Meillä kun tyttö ei pidä mitään muita kuin mekkoja. Silloin hamstraan kunnolla vaatetta mukaan, jos hinnat edes jollain tapaa kohtuulliset.

"Kemeli"
Hyvin on ap löytänyt 110cm vaatetta! Itse pyrin ostamaan kaiken käytettynä, jos vain on tarjolla ihan ekologisista syistä. Nyt kun tyttö käyttää 110cm vaatetta, niin rupeaa olemaan jo haasteellista noitten kirppislöytöjen kanssa. Kelpuutan myös vain hyväkuntoista vaatetta, koska toivon pikkusiskon perivän ainakin osan vaatteista.

Osan haasteesta tekee se että tyttö myös hieman nirso vaatteien kanssa (ei vihreää, harmaata tai mustaa, viimeeksi hankittu punainen paitakaan ei kelvannut kun siinä oli pöllön kuva...). Silloin kun törmään pöytään, jossa on 110cm tytön vaatteita ja huomaan mekkojen roikkuvan siellä hengareissa lähes käyttämättöminää, tekisi mieli kirkua onnesta! Meillä kun tyttö ei pidä mitään muita kuin mekkoja. Silloin hamstraan kunnolla vaatetta mukaan, jos hinnat edes jollain tapaa kohtuulliset.
Meillä taas ongelma on se, että tyttö on pienikokoinen ekaluokkalainen, eikä enää välitä mistään prinssessoista, vaaleanpunaisesta tms. Lempiväri on nykyään sininen ja musta. Mulla on sellanen fiilis, että tuossa 110 ja 116 koossa on vielä aika paljon vaaleanpunaista, muumia sun muuta epäsopivaa meille. Olin ihan innoissani, kun tämän päivän löydöissä oli myös keltaista, harmaata ja ruskeaa. Housuja oli tarkoitus löytää ensi kevääksi enemmänkin, mutta nuo 116 cm alkaa olla niin leveitä, että melkein pitäis löytää pillifarkkuja. Niitä taas ei juurikaa ole tarjolla. Legginsejä ja trikoohousujakaan ei enää tahdo löytää hyväkuntoisina.

löysin
N 10v pojalle sopivan uudenveroisen kirjan 0.5e,
pistehanskat uudenveroiset 2 e,
uudet tumput joissa tosi pitkä hyvä varsi 3 e,
uusi pipo 3 e,
viirun ja pesosen mm kirjoittajan kirjan 2 e
disney mikki joulutaika tms siistin dvd 1e

"heidip*"
Eilen kirppistelin pikaisesti, tänään ajattelin tehdä samanlaisen kierroksen toisella kirpulla.

Lindex 122/128cm toppimallin bikinit 1,00€
keittiöön paistolasta 0,20€

n.23 e tänään:
punainen puuvillainen parisängyn peitto
liikennekirja, 2 tammen kultaista.
auton muotoinen naulakko seinälle.
6 juomalasia, 4 isoa matalaa oranssia lautasta.
plasto muovimopo.
Suomen kartta palapeli ja muumi palapeli.
kaksi 98cm gollegetakkia.

Yhteistyössä