Mulle kahvia kiitos :kiss:Kun ei yhteislakko ihan vielä tänään alkanut, niin taidan kipaista parvekkeella. Laitanpa vielä muutaman kupin teetäkin tulemaan.
Mulle kahvia kiitos :kiss:Kun ei yhteislakko ihan vielä tänään alkanut, niin taidan kipaista parvekkeella. Laitanpa vielä muutaman kupin teetäkin tulemaan.
niimpä, se liikevastus tasalle vauhdilla on kuitenkin lähes vakio jolloin vahvempi kone rasittuu suhteessa maksimiinsa vähemmänIsommat koneet vaan on parempia
Kovan treenin päälle uni tekeekin hyvää :kiss:Pitää panna pää tyynyyn. Aikainen herätys. öitä :kiss:
Järjestyy. Mutta oletko ihan varma, että tahdot meikäläisen keittämää kahvia tähän aikaan vuorokaudesta? Kun se tuppaa olemaan semmoista mikä tappaa elävät ja herättää kuolleet.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29033284:Mulle kahvia kiitos :kiss:
Joo ja iltavuoron jälkeen..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29033319:Kovan treenin päälle uni tekeekin hyvää :kiss:
Noidilta löytynee vastaloitsut, joten anna tulla vaan .Järjestyy. Mutta oletko ihan varma, että tahdot meikäläisen keittämää kahvia tähän aikaan vuorokaudesta? Kun se tuppaa olemaan semmoista mikä tappaa elävät ja herättää kuolleet.
Mustaa kuin synti, kuumaa kuin helvetti mutta houkuttelevaa kuin rakkaus.
:O ja kipiällä pepulla vielä... oi oi sua poloistaJoo ja iltavuoron jälkeen..
Pannu kuumana.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29033337:Noidilta löytynee vastaloitsut, joten anna tulla vaan .
Niinpä. Saispa jonkun hieromaan peppua ja peittelemään mut. No niin ja nyt poistun. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29033340::O ja kipiällä pepulla vielä... oi oi sua poloista
Peppukipu on varmasti mieluisampaa kuin selkäkipu. Josko tuontyyppinen hieronta niihin selkäkipuihin auttoi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29033340::O ja kipiällä pepulla vielä... oi oi sua poloista
Niih... jäämme tätä pohtimaan :snotty:Peppukipu on varmasti mieluisampaa kuin selkäkipu. Josko tuontyyppinen hieronta niihin selkäkipuihin auttoi.
*peittelee* Hyvää yötä :kiss:Niinpä. Saispa jonkun hieromaan peppua ja peittelemään mut. No niin ja nyt poistun. :wave:
Hyvää yötä PK :kiss:Mä menen nyt nukkumaan, huomenna taas yllätys yllätys TÖITÄ ja työntäyteinen viikonloppu edessä.
Hyvää yötä kaikille ! :kiss:
Vai kieli pitkällä?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29033356:
Jahas. Siellä on liemikattila unohtunut tulelle ja alkanut kiehumaan yli. Tai sitten Asiankannattajan kahvi vaatii vahvemmat vastaliemet.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29033378:Kohta takaisin...
Vai kieli pitkällä?
Itse olen kyllä sitä mieltä, että keittämäni kahvi sopii paaaljon paremmin aamukahviksi. Jos joku siis tahtoo tietää millaista aamukahvia keitän.
NukkuMasa on poikkeuksellisesti osannut tänne jo kahtena iltana peräkkäin. Mahtaako löytää tänään, kun näytti tuossa äsken pitävän kovasti kiirettä muualla?
Ei oo täälläkään : /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29033449:
Ei oo vielä näkynyt...