Mua kyllä alko oikee ahdistaa tää asia mitä ap kirjotti..Silloin kun meillä oli lapset pieniä,niin meillä oli melkolailla sama tilanne,eli mies odotti töistä tullessaan että koti hohkaa puhtautta ja mähän siivosin hysteerisesti,oikee puistattaa toi aika..Mun mies on ollu tollanen tyranni(onneks on muuttunu vuosien varrella),mä oli aina täysin paniikissa,jos oli pienikin sotku,kun mies tulu kotiin..kaiken lisäks mä tietenkin hoidin lapset täysin yksin,lapset jotka valvotti mua hulluuteen asti öisin.Pahinpina öinä meillä huusu 3 lasta yhtäaikaa ja mies raivos ,että kun ei saa nukkua,vaikka nukku aina toisesssa päässä taloa,tuli sieltä aina karjumaan öisin,kun mä epätoivoisesti yritin saada lapsia rauhottumaan...Ja kiitokseks kaikesta tästä mä sairastiu pahaan masennuksee.Vasta sen jälkeen mieskin alko ymmärtää jossain määrin,että mä en ole mikään kone joka tekee ja tekee.
Mä varoton sua ap!Sä poltat vielä ittes loppuu!
Jos sä välität ittestäs ja lapsistas ja haluu jaksaa vielä pitkään,niin näytäppä oikeesti tää viestiketju miehelles,jospa se heräis todellisuuteen,ennenkun sä väsyt täydellisesti!