The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pingut ja jääkarhut ny vaan elää toisella puolen palloa.

Toisekseen: Jos mä olisin toi jääkarhu ja nokosiani tultais tolviisiä häirittemään, niin kyseessä on oma vika.

nii asuu ja näätkö kun tolla toisella on veskakin mukana,siellä on varmaan porkkanoita...ai mutta ei pingut taida syödä niitä.

ja mä herätän kyllä nokosilta aika usein...tosin vähän eri tyylillä:p
 
Kirjanpitosi käsittely.

Se voi käydä kuumaksi. Jos hommassa saunanpesää tarttee.

Hmmm... toisaalta jos elämässä hyvin käy, niin saatan pikaisestikin tarvita markkinointiviestinnän ammattilaista avukseni.

Jos näin, niin sit vaan katotaan kumman luona saunailta järjestetään.
Kirjanpito on kunnossa nyt tällä haavaa, ensi kuussa taas uudet tuulet.
Jaa, onko tulossa jotain mullistuksia? Itseäni kehaisematta sanon silti, että jos en mitään muuta osaa, niin markkinoinnin kyllä. :)
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29021181:
Ja Karvapalli sanakin naurattaa. Voi elämä mun täytyy nukkua enemmän.
Hullu kissamummous. Kohta sulla on jo kolmaskin kissa :heart:
En mää viitti tähän kämppään kolmatta ottaa, eikä mulla ihan opiskelijabudjetti taitas niin moneen karvapalliseen riittääkään.
 
kahvikirahvi
Näytin tänään kaveirlle kuvaa pp.stä, jossa se ratsastaa betoniporsaalla. Siis porsaan muotoisella, sillä oli korvat ja kaikkea. Kaveri kysy että onko se kuva otettu angry birds landissa, fun parkissa tai muussa huvipuistossa ja mä katoin sitä hetken hiljaa ennen kun vastasin että "ei, vaan hong kongin parkkipaikalla."

En oo pitkään aikaan nauranu yhtä makeasti :D
 
En mää viitti tähän kämppään kolmatta ottaa, eikä mulla ihan opiskelijabudjetti taitas niin moneen karvapalliseen riittääkään.
Eläkepäivillä hullulla mummolla on sitten kokonainen lauma kisuja :heart: Mulla meinaa just nyt olla tässä yhdessäkin ihan tarpeeksi kun tästä pallittomasta kaverista on tullut oikea sylikisu. Nytkin änkesi syliin kiehnäämään :heart: Ja tähän vielä se toinen samanlainen kiehnääjä?
 
Kirjanpito on kunnossa nyt tällä haavaa, ensi kuussa taas uudet tuulet.
Jaa, onko tulossa jotain mullistuksia? Itseäni kehaisematta sanon silti, että jos en mitään muuta osaa, niin markkinoinnin kyllä. :)
Älähän sitten kauaksi karkaa.

Tämä päivä on ollut syksyinen ja sateinen, mutta juuri sain postia joka poistaa syksyt ja sateet. Silloin päivä on aurinkoinen.

Koitahan varoiksi kehitellä strategiaa miten markkinoida yli- ikäistä, huonoa ja loppuunkulunutta tuotetta.

Mut tämä päivä on mitä kaunein.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Älähän sitten kauaksi karkaa.

Tämä päivä on ollut syksyinen ja sateinen, mutta juuri sain postia joka poistaa syksyt ja sateet. Silloin päivä on aurinkoinen.

Koitahan varoiksi kehitellä strategiaa miten markkinoida yli- ikäistä, huonoa ja loppuunkulunutta tuotetta.

Mut tämä päivä on mitä kaunein.
Mitäs minä taannoin sanoinkaan?
 
Älähän sitten kauaksi karkaa.

Tämä päivä on ollut syksyinen ja sateinen, mutta juuri sain postia joka poistaa syksyt ja sateet. Silloin päivä on aurinkoinen.

Koitahan varoiksi kehitellä strategiaa miten markkinoida yli- ikäistä, huonoa ja loppuunkulunutta tuotetta.

Mut tämä päivä on mitä kaunein.
saitko rakkauskirjeen? vai joko olet löytänyt uuden tönön kun edellinen meni ohi suun?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä