Huomenta
Jotenkin hellyttävää lukea, kun ihmiset täällä ovat niin innoissaan tulevasta pienokaisesta <3. Helposti kun käy niin, että jos jo on lapsia ja päälle työt ja harrastukset, niin raskaus menee ikään kuin "ohi" eikä muista enää edes mitään viikkoja oikein... Itselleni ainakin kävi näin tokavekaran kohdalla. Kaikki kävi ikään kuin siinä sivussa.
No ei tää tietenkään ihan ohi voi mennä, koska alku on ollut samanlaista helvettiä kuin edellisilläkin kerroilla eli jatkuva kuvotus, hirvittävä väsymys ja kosketusarat rinnat. Tätä on yleensä jatkunut viikolle 14 - 16, jonka jälkeen alkanevat sitten selkäsäryt ja närästys :kieh: Siis jos vanhat merkit paikkansa pitävät
. Iho sentään on heleässä kunnossa, kun yleensä mulla on tosi huono iho, mutta hormonitasapainon heilahdus naisellisempaan suuntaan tekee siitä raskaus- ja imetysajaksi hyvän. Mutta kaiken kaikkiaan raskaus ei sovi mulle yhtään! Se on pakollinen kuukausien kärsimys, jotta saadaan uusi elämä maailmaan
. Siksi on kiva lukea täältä, että ihmiset odottavat onnellisina ja innokkaina <3.
Dopleria en hanki missään tapauksessa. Suurimmalle osalle se tuntuu aiheuttavan vainoharhaista käyttäytymistä ja luulotautia, joten ei kiitos lisästressille.
Ultraäänissä käyn sen mikä nyt normisti käydään, ei mitään ylimääräisiä. Syynä lähinnä se, että en ole valmis maksamaan mistään
... ja vaikka
sukupuolitesti kuulostaisikin houkuttelevalta, niin ei kiitos, jos sekin maksaa 60 euroa. Sille rahalle on valitettavasti parempaakin käyttöä
.
Raskausuutisia olen toistaiseksi kertonut vain pikkusiskolleni, koska suunnittelimme yhteistä Kanariffan matkaa, jonka nyt jouduin perumaan, kun pitää kaikki rovot laittaa säästöön, jotta on varaa olla edes se vuosi kotona sitten toukopoukon syntymän jälkeen... Niin, ja miehelle tietty laitoin työpaikan vessasta kuvaviestin positiivisesta testistä ja tekstiin, jotta "Mitäs helvettiä nyt tehdään"
...
Ensimmäistä
neuvolakäyntiä täälläkin odotetaan jännityksellä... mutta se tulee sitten aikanaan eli 7.10.
Kumpaa muuten toivotte, tyttöä vai poikaa
? Vai onko edes käynyt mielessä? Mulla on ennestään poika (2008) ja tyttö (2011) ja toivoisin kolmannesta tyttöä, koska oma tyttö oli vauvana valovuoden verran helpompi kuin poika... mutta epäilen, että poika olisi tulossa (tähän saakka olen aina arvannut väärin!). Siitähän tuonkin sitten näkee.
Sori liian pitkästä viestistä
... ja hyvää viikonloppua kaikille ja onnellista alkuodotusta
!
väpä ja jaakko kolmonen 5+?