No tuota, luulenpa että suuri osa ihmisistä on kuten minä. lapsia ei edes huomaa, kun ei ole omia. Kun saa omia, alkaa muut pennut ärsyttää.
Normaali ihminen tajuaa, että jos minua ärsyttää muiden pennut (omien lasten kavereita lukuunottamatta) myös muita ärsyttää minun pennut, joten normaali pitää ne itsellään ravintolassa ja muiss julkisissa tiloissa, katsoo että ne häiritsevät lähinnä itseään jos ketään, missä tahansa ollaan.
Normaali ihminen tiedostaa jo etukäteen, että ei kuulu siihen yhteen prosenttiin(tai ehkä promilleen? ihmiskuntaa, joka rakastaisi kaikkia lapsia, joten ei hankkiudu vapaaehtoisesti tilanteeseen, jossa joutuu esim. sietää pakolla miehen lapsia.
Suurin osa ihmisistä inhoaa toisten aiheuttamaa meteliä ja sotkua, ja sillä ei ole mitään väliä aiheutuuko se lapsista. Näiden aiheuttajaa inhoaa yhtä lailla oli se aiheuttaja lapsi tai aikuinen, paitsi kun ovat omia, joita ihminen on geeneissä ohjelmoitu rakastamaan.
Sitten on se yksi prosentti, ehkä promille, joka rakastaa kaikkia maailman lapsia.Itse en ole tavannut sellaista ihmistä, ehkä jotkut lapsettomat, sietävät kaikkia, jokin muuttuu kun ihmienn saa omia lapsia.
Jep, itse kuulun ihmisiin joka tykkää omasta rauhasta ja hiljaisuudesta. Omat lapset olen kasvattanut niin että omien kanssa viihdyn, on hiljaista ja rauhallista, lähes aina.
en kuulu ihmisiin, kenen mielestä lapsi on lapsi vain jos meteli raikaa ja paikat hajoavat.