Samsung galaxy S3, akku kuluu ihan älyttömän nopeesti, apua..

  • Viestiketjun aloittaja akuton
  • Ensimmäinen viesti
akuton
Aamulla otin puhelimen laturista kun oli 100% akkua. Sen jälkeen se jäi niille sijoilleen, en ole soitellut enkä muutenkaan sitä näprännyt ennenkun äsken ja siinä oli enää 78% akkua o_O

Oon ihan käsi tän nykytekniikan kanssa, onks siellä ny joku sovellus tms mikä sitä akkua itellään vie?! Tietoisesti en oo mitään lataillu...

Apuaaa.. :)
 
"hmm"
Ei sama puhelin, mut oisko noista apua?

http://www.mikropc.net/windows-8/paranna+windows+phone+8+puhelimesi+akun+kestoa+ndash+5+vinkkia/a879872

http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288447313210.html
 
sama täällä!
Hei! Mulla sama puhelin ja ihan sama ongelma joka on ilmestynyt vasta tämän viikon aikana!
Oliskohan joku isompi ohjelmistopäivitys tms. jota nuo nyt lataa ja se vie samalla akkua? Minäkään en osaa tuolle tehdä yhtään mitään, siispä olen viemässä huomenna sen näytille paikkaan josta sen ostinkin. Kyseessä muutaman kuukauden ikäinen puhelin..
 
sama täällä!
Oisko wifi päällä? Se syö ainakin mulla akkua valtavasti.
Ei, mulla ei ainakaan ole päällä ja tämä ongelma alkanut nyt ihan jokunen päivä sitten. Akku ei kestä edes vuorokautta, vaan piippaa yöllä, että akku lähes tyhjä vaikka päivällä on ollut latauksessa. Ja en ole välttämättä puhunut yhtäkään puhelua tai kovinkaan kauaa nettiä selaillut!

Lisäksi akku latautuu poikkeuksellisen hitaasti, monta tuntia kun aiemmin latasi itsensä täyteen tunnissa? Oletko huomannut samaa, ap?
 
Paska kapula
[QUOTE="Omppu";29007735]HAHAHAHAHAHAAA! Olisit ostanut paskan sijaan laatua eli iPhone, niin ei tarvitsisi täällä itkeä![/QUOTE]

Ehhehheh. Justhan mä haukuin iPhonen tässä yksi ilta. Kun akku tyhjeni samalla tavalla, pelkällä olemisellaan.

Mulla auttoi tuohon omppuun, kun laiton 3g:n ja ihan kaikki kiinni. Siinä meni puhelimen kätevyys, mutta akku kestää paaaljon paljon kauemmin.
 
akuton
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä!;29007862:
Ei, mulla ei ainakaan ole päällä ja tämä ongelma alkanut nyt ihan jokunen päivä sitten. Akku ei kestä edes vuorokautta, vaan piippaa yöllä, että akku lähes tyhjä vaikka päivällä on ollut latauksessa. Ja en ole välttämättä puhunut yhtäkään puhelua tai kovinkaan kauaa nettiä selaillut!

Lisäksi akku latautuu poikkeuksellisen hitaasti, monta tuntia kun aiemmin latasi itsensä täyteen tunnissa? Oletko huomannut samaa, ap?
Siis KYLLÄ! Kestäätoooosi kauan että lataa jostain 13 prosentista n.50 prosenttiin. Sit se loppu meneekin nopeemmin eli siitä 50prossasta sinne sataseen o_O
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä!;29007804:
Hei! Mulla sama puhelin ja ihan sama ongelma joka on ilmestynyt vasta tämän viikon aikana!
Oliskohan joku isompi ohjelmistopäivitys tms. jota nuo nyt lataa ja se vie samalla akkua? Minäkään en osaa tuolle tehdä yhtään mitään, siispä olen viemässä huomenna sen näytille paikkaan josta sen ostinkin. Kyseessä muutaman kuukauden ikäinen puhelin..

Sama huomio tämän vkon aikana!!!
Aamulla otin laturista, nyt akkua jäljellä 16%.
Puhelin on S2
 
sama täällä!
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;29008102:
kaikissa galaxyissä on sama ongelma, joka yö ja joskus päivälläkin pitää ladata jos sillä oikeasti jotain aikoo tehdä, pöydällä koristeena kestää max 36h.

Mä vaihoin omani omppuun...
No sepä se, kun lähinnä on käsilaukussa koristeena kulkenut ja silti akku loppuu 12 tunnissa. Ja tämä ongelma ilmestynyt yhtäkkiä.

Huoltoon...
 
  • Tykkää
Reactions: HyäkkäysVaunu
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä!;29008348:
No sepä se, kun lähinnä on käsilaukussa koristeena kulkenut ja silti akku loppuu 12 tunnissa. Ja tämä ongelma ilmestynyt yhtäkkiä.

Huoltoon...
ei se mitään auta vaikka huoltaisivat/vaihtaisivatkin koko puhelimen osat kun tuo on itse järjestelmässä - ei puhelimessa
 
Viimeksi muokattu:
"Ellu"
Mulla auttoi ongelmaan ihan yksinkertaisesti puhelimen samuttaminen hetkeksi. Pari päivää tuskailin puhelimen kanssa, kunnes tajusin käyttää kiinni. Kokeilkaapa auttaako. Ja ei kannata käyttää puhelinta samalla kun lataa. :)
 
..
Mulla ollut suurimman osan ajasta virransäästö päällä (toimii silti ihan ok), olen himmentänyt näytön kirkkautta melko pieneksi (olisin himmentänyt ilman akun nopeaa kulumistakin) ja tosiaan kannattaa katsoa, ettei siellä ole mitään ylimääräistä päällä esim. mulla joskus jää jos lapset vaikka pelaa puhelimella.

Minulla nuo keinot auttoi. Mobiilidatan pois laitolla en ole huomannut isoa vaikutusta.
 
"vieras"
No mikä sitä akkua vie?
Katsokaa siitä puhelimesta, se kertoo ihan selkeästi mihin käytetty akkuvirta on mennyt ja päättele siitä.

Voi olla joku appsi, gps mennyt päälle, joku jää taustalle pyörimään jne.
 
"mmm"
[QUOTE="vieras";29010605]No mikä sitä akkua vie?
Katsokaa siitä puhelimesta, se kertoo ihan selkeästi mihin käytetty akkuvirta on mennyt ja päättele siitä.

Voi olla joku appsi, gps mennyt päälle, joku jää taustalle pyörimään jne.[/QUOTE]

Joskus jää toisaan joku sovellus taustalle kuluttamaan akkua nopeaan tahtiin. Se voi olla ikävä juttu, jos käyttää puhelinta herätyskellona ja aamulla herätystä ei soi. Koska puhelin on kuluttanut yöllä akkunsa loppuun, vaikka virtaa piti olla vielä riittävästi.
 
"samppa"
Itellä 1kk sitten ostettu S3, jossa akku kesti n.6-7h virransäästötilassa, ei avoimia sovelluksia-->huoltoon..
huollossa vaihdettiin softa, päiviteltii jotain sim-kortin rekisteröinti juttuja jne, jne..
Sama jatkui, joten vein puhelimen takas huoltoon, tällä kertaa vaihdettiin akku.
Eilen hain puhelimen huollosta ja latasin täyteen.
3h "käytön" jälkeen akkua jäljellä 65%, puhelimella lähetetty 2 viestiä ja katsottu säätiedotus..
Puhelin oli päällä koko yön (n.6h) ilman sim-korttia, jonka aikana akkua oli kulunut 2%, laitoin aamulla sim-kortin ja se on nyt syöny puhelimesta akkua n.10-15%/h mikä on ihan älyttömästi verrattuna edelliseen puhelimeen (Nokia C7-00), jossa akku kesti kovemmalla käytöllä 1,5-2 päivää.
Osaako joku heittää vinkkejä vai vienkö huoltoon?
Puhelin ollu käytössä 5päivää ja ollu huollossa 3vko:a.. en oo kovin tyytyväinen Samsungiin..
 
minä,
Aamulla otin puhelimen laturista kun oli 100% akkua. Sen jälkeen se jäi niille sijoilleen, en ole soitellut enkä muutenkaan sitä näprännyt ennenkun äsken ja siinä oli enää 78% akkua o_O
Oon ihan käsi tän nykytekniikan kanssa, onks siellä ny joku sovellus tms mikä sitä akkua itellään vie?! Tietoisesti en oo mitään lataillu...
Apuaaa.. :)
Tuollainen ohjelma voisi auttaa. :)
JuiceDefender - Mobiili - Tietokone
 

Yhteistyössä