Haluan päättää päiväni, mietin vaan miten sen teen

• Viestiketjun aloittaja ei valoa tunnelin päässä
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Usko tai älä mutta Heidi Hautala lupasi Somaliaan 35 000 000€. Ja samaan syssyyn lähti ERVV. rahoitukseen euron ylläpitoon rapiat 10 miljardia. Tästä me voidaan antaa ISO kiitos kokoomukselle ja kokkareiden ajamalle liittovaltiolle. No, loppujen lopuksi tuo on veilä pientä kun ajattelee mitä se on vuoden päästä, kela-korvaukset poistetaan ja kaikki lähtee töihin, tsuit tsait.! hokkus pokus niitä töitä löytyikin!

"joojoo"
Aivan varmasti asiasi järjestyvät ja saat niin rahallista apua peruselämiseen kuin hoitoa masennukseen ja itsetuhoisuuteen josta selvästi kärsit. Ota vastuu elämästäsi. Se on sen arvoista ja jos et sinä pidä itsestäsi huolta, kuka pitää? Itsemurha ei ole milloinkaan ratkaisu. Sun elämä on arvokas ja olet hyvä ihminen - velkaantuminen ei tee susta poikkeuksellista tai epäonnistunutta! Nyt marssi lääkäriin ensimmäisenä ja kerro koko kuvio. Siitä se lähtee, voimahaleja<3
"Itsemurha ei ole milloinkaan ratkaisu."
No kyllä se on. Ja lopullinen, ei velkahuolia eikä muitakaan huolia.

Voimahalei vaan kaikille.

Professional Griefer
Onko sun ainoa motiivi rahahuolet?

SE ON VAIN RAHAA! Ja se ei ole itsensä tappamisen arvoista.
Olet siinä onnellisessa asemassa, että asut Suomessa, täällä et jää ilman ruokaa ja muita elämiseen kuuluvia asioita.

Kerro ihmeessä, jos tässä on taustalla jotain muutakin kuin rahajutut.
Muutoin kuuolostaa siltä, että olet hemmoteltusta perheestä perustuloiseen liittoon muuttanut muija, joka kuvitteli ettei taloushuolet ja elintason romahdus voi ikinä koskettaa häntä.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
[QUOTE="joojoo";29002155]"Itsemurha ei ole milloinkaan ratkaisu."
No kyllä se on. Ja lopullinen, ei velkahuolia eikä muitakaan huolia.

Voimahalei vaan kaikille.[/QUOTE]

Ei se oo ratkaisu. Joutuu vaan seuraavassa elämässä sitte hoitamaan ne asiat. Parempi hoitaa nyt. Mun mielestä ainaki.

Sitäpaitti siistiä tapaa ei ole olemassa. Jos ei aivot lennä seinälle, niin tulee paskat housuun. Aina jollain siivottavaa.
Jos taas hyppää mereen ruåttilaivalta, niin ruumista ei koskaan löydetä ja kuolleeksi julistaminen kestää kymmenen vuotta.

Kyynistä, mutta totta.

Jatketaan kyynisenä. Onko elämäsi vain kolmentoista tonnin arvoinen? Ihan liian halvalla menee, jos näin on.

Mä olin kuus vuotta vanha, kun yks faijan kurssikaveri päätti niellä luodin onnettomien rakkaussuhteiden vuoksi. Se oli ensimmäinen, mut ei viimeinen tapaus, mis kurssikuvan päälle vedettiin rasti. Serkkuni päätti vetää ittensä narun jatkoksi avioeron vuoksi. Yks kaveri teini- iässä ajoi vissiin vahingossa junan alle.

Olis kaikin tavoin mukavampaa jos nuo, tai kaikki muutkin olisivat vielä hengissä.

Niinpä en kerro mitään siistiä tapaa. Haudassa saa maata taatusti tarpeeksi kauan, mut jokainen päivä johon hengissä herää on lahja. Ota se lahja vastaan.

ei valoa tunnelin päässä
Ei ole (tietenkään) raha ainoa murhe, on tässä takana muutakin. En vaan osaa koko kuviota teille piirtää, enkä jaksa. Takana on taas yksi syömätön päivä ja nukkumatom yö. Näitä on viime aikoina riittäny. Eli varmaan loppu tulee ennen pitkää näinkin vaikka ei tekis mitään.

ei valoa tunnelin päässä
En usko, että sossu auttaa meitä. Ollaan kuitenkin molemmat töissä (vielä ) Aviopuolisoilla on toisiinsa elatusvelvollisuus, mun mies ei vaan sitä tietä tai eo siitä piittaa. Hänellä ei ole taloudellista ahdinkoa tällä hetkellä. Pelkästään mulla

ei valoa tunnelin päässä
Oon tuota eroasiaakin miettinyt. Mutta mistäs sitä luottotiedoton niin vaan uutta kämppää löytää? Työt lopetan nyt heti. Mä en ole niille lojaali kun ei nekään olleet mulle. Siinäpä miettivät mistä yht äkkiä joku mun tilalle.

"hmmm"
Aika paljon on nyt itsestäsi kiinni tuo homma. Jos mies ei elätä niin ota ero niin saat tukia ja on varaa syödäkin jotain. Tuo on nyt ihan sinun oma valinta jäädä miehen kanssa yhteen.. Ja ehkä peiliin katsomisen paikkakin on jos ei sitä omaisuutta ole mutta velkaa on otettu johonkin turhaan.

Kyllä luottotiedotonkin sen kämpän saa.

ei valoa tunnelin päässä
Mistä te voitte vaan sanoa, että oon ottanut velkaa turhaan? Kun ette tiedä, miksi se on otettu. Ja täällä ei asuntoja ole tyrkyllä liiemmin ja paikkakunnan vaihtaminen ei voi tulla kyseeseen. Sen verran tylyä kohtelua on ollut joka paikassa, mihin oon yhteydessä ollut, etten usko asunnonkaan kovin helposti (tai vaikeastikaan) järjestyvän.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ei valoa tunnelin päässä;29002597:
Mistä te voitte vaan sanoa, että oon ottanut velkaa turhaan? Kun ette tiedä, miksi se on otettu. Ja täällä ei asuntoja ole tyrkyllä liiemmin ja paikkakunnan vaihtaminen ei voi tulla kyseeseen. Sen verran tylyä kohtelua on ollut joka paikassa, mihin oon yhteydessä ollut, etten usko asunnonkaan kovin helposti (tai vaikeastikaan) järjestyvän.
No, miksi se on otettu?

ei valoa tunnelin päässä
Velkaa on tehty normaalielämän kuluihin, sähkölaskuun, päivähoitomaksuihin, auton ( joka välttämätön työn takia) korjaamiseen. Ne onkin ihan turhia menoja?

"vieras"
No vähän vaikee ymmärtää kun teillä molemmilla ollut tuloja ja peruselämiseen on pitänyt ottaa velkaa.
Mut joo, ei kai tuo ole kuin järjestelykysymys. Ja asunnon kyllä saa ilman luottotietojakin. Mun exäkin on aina saanut vaikka sillä ei oo ollut luottotietoja vuosikymmeniin.

velkaneuvonta.kerrot ahdistuksesi ym.jos et saa nuorisosäätiön lainaa, niinkuin en minäkään-sano, että menevät oikeuteen hakemaan valtiontakausta.he hoitavat sen .
itse sain, eikä siihen todellakaan vuotta mene!maksat vain n.10e kuukaudessa.
ja siitä mielenterveydestä ota yhteyttä /mene suoraan mielenterveystoimistoon ja sano, että suunnittelet itsaria.saat apua heti!:)
Oli minullakin vuosia olo, ettei valoa näkynyt tunnelin päässä, mutta pitkä matka siitä kuljettu ja valoa on.muista se.

ei valoa tunnelin päässä
Peruselämiseen otettu velkaa sillon ku mies oli vailla mitään tuloja. Eikä tarkotus ollu, että tää näin menis. Pitkään jaksoin järjestää asioita ja tapella vastaan. Lastenkin takia. Enää en jaksa :(

ei valoa tunnelin päässä
Kotikunnassani ei ole mtt:a ainoastaan yksi psyk. sh ja häneltä ei aikaa saanut. Loppuvuosi aivan tukossa kuulemma. Olis pitänyt katketa aikasemmin :'(

"vieras"
Miks sun miehelläs ei ollut MITÄÄN tuloja jos saan kysyä? Ei työmarkkinatukea tms?
No, nää kaikki opettaa elämään jatkossa viisaammin.
Ite en oo ikinä halunnut tehdä velkaa, mieluumin elän vaatimattomammin.

Yhteistyössä