J
jelena.
Vieras
[QUOTE="vieras";28997707]Kuule Jelena. En ole paljoa sinua vanhempi, 23 vuotias, mutta oikeasti ota järki käteen. Olin 20 vuotiaana jo äiti ja ajatusmaailma kyllä jotain ihan muuta kuin sinulla. Ei ole tarkoitus väheksyä, mutta toivottavasti et oikeasti pidä teppoa minään unelmavävynä tai saattaa käydä pahasti. Tepon ikäiset bilettäjät, jotka eivät pysty tuossa iässä jälkikasvustaan huolehtimaan, tuskin kypsyvät koskaan kunnolla. Yritä siinä sitten perhe sellaiselle perustaa. Toki on niitä, jotka eivät perhettä koskaan halua ja elämäntyyli jossa vielä 50 vuotiaana hypitään sängystä sänkyyn ja isketään baarissa nuorempia botoxin ja lihasten voimalla, niin ok. Suhdetta ei kannata toivoa tuollaisen ihmisen kanssa. Älä ole naiivi.[/QUOTE]
Juurihan sinä sitä teet, mutta okei lähdetään sitten tukkanuottasille vielä toisten nuorienkin kanssa ja ei vedetä yhtä köyttä.
Tosi hienoa, että olet ollut jo äiti 20-vuotiaana ja se on musta ihan normaalia että ihmisillä on erillaisia ajatusmaailmoita.
Mutta et muka väheksy? justhan sä sitä teet...
Niin että minä olen suomeks sanottuna, tyhmä, kehittymätön ja jotain paskaa...
No tiiätkö. Minun niskaan saa kasata täällä ihan niin paljon paskaa kun haluaa, koska minä todella nautin siitä!!!!
Ja toisekseen, jos pidän tuollaisista miehistä niin mitäs väliä? Sitten minä pidän, juuri tuollaisista, vanhemmista miehistä. Sinä tai kukaan muu ette ole sitä ajatusmaailmaa muuttamassa ja jos otan turpaani tuollaiselta mieheltä, niin se olen minä joka otan, et sinä. Joten älä siitä huolehdi.
Mä oon sellasten miesten perään joita kohtaan vetoa tunnen, siinä en mielestäni mitään naiivia nää. Pitäisikö olla sitten niitten perään joita kohtaan ei mitään tunne? Sekö ei olisi sitten naiivia jollakin tavalla.
Juurihan sinä sitä teet, mutta okei lähdetään sitten tukkanuottasille vielä toisten nuorienkin kanssa ja ei vedetä yhtä köyttä.
Tosi hienoa, että olet ollut jo äiti 20-vuotiaana ja se on musta ihan normaalia että ihmisillä on erillaisia ajatusmaailmoita.
Mutta et muka väheksy? justhan sä sitä teet...
Niin että minä olen suomeks sanottuna, tyhmä, kehittymätön ja jotain paskaa...
No tiiätkö. Minun niskaan saa kasata täällä ihan niin paljon paskaa kun haluaa, koska minä todella nautin siitä!!!!
Ja toisekseen, jos pidän tuollaisista miehistä niin mitäs väliä? Sitten minä pidän, juuri tuollaisista, vanhemmista miehistä. Sinä tai kukaan muu ette ole sitä ajatusmaailmaa muuttamassa ja jos otan turpaani tuollaiselta mieheltä, niin se olen minä joka otan, et sinä. Joten älä siitä huolehdi.
Mä oon sellasten miesten perään joita kohtaan vetoa tunnen, siinä en mielestäni mitään naiivia nää. Pitäisikö olla sitten niitten perään joita kohtaan ei mitään tunne? Sekö ei olisi sitten naiivia jollakin tavalla.